Thaimassage???????
i vår lilla stad har det öppnat ett thaimassage.Det jag undrar är hur denna massage skiljer sig från vanlig svensk? Någon som har erfarenhet, vad händer under en sån här massage?
i vår lilla stad har det öppnat ett thaimassage.Det jag undrar är hur denna massage skiljer sig från vanlig svensk? Någon som har erfarenhet, vad händer under en sån här massage?
hehe...jo jag har provat. Och med väldigt olika resultat. Jag bor i Köpenhamn där thaimassage är ganska vanligt.
Första gången var när en polares flickvän (som var från thailand) rekomenderade en thaimassör. Jag gick dit, betalade för en grundbehandling. Det tog över en timma och innehöll en held del strackningar och liknande som man inte upplever vid vanlig massage. Väldigt trevligt, seriöst och något jag absolut kan rekomendera.
Den andra gången var ett nyöppnat ställe i kvarteret där jag bor. En grundbehandling kostade det samma som det andra stället och kroppen behövde en massage. Motogs av en kvinna i 50 års åldern som var väldigt vänlig. Betalade klädde av mig och la mig på magen på brixen. Ryggmassagen var utmärk och påminde om vanlig massage. När jag vände mig om, upptäckte jag till min stora förvåning att kvinnan var topless. Ett par flaxande 50-års tuttar och ett stort leende mötte min blick. Va fan..tänkte jag. Så sa hon att om jag betalade dubbelt upp så kunde jag få allt jag ville ha. Jag förstod att det var ett horhus jag hade hamnat i, men inte fan hade jag gått dit och betalat för att sätta på en 50-årig, halvfet thaikvinna. Jag tackade vänligt nej och vände mig om och sa till henne att fortsätta med ryggen. Jeg skulle ju få något bra ut av pengarna jag hade lagt.
Men det var bra pinsamt att lämna stället och jag var rädd att någon skulle se mig lämna stället och tro det värsta.
Så thamassage kan vara lite av varje :D
dom har horor där (har jag hört...)