• Anonym

Vissa kukar skönare än andra

De flesta säger att de är killen kuken sitter på som är det avgörande. Visst, men inte endast det. Har haft rätt många killar (ca 50) och några har varit lika bra älskare och vetat hur man skall använda kuken, men det har ändå varit skillnad på hur skönt det varit.

Har inte med storleken att göra även om jag vill att den skall vara lite större men inga jättekukar. Någon av de riktigt sköna har varit tom mindre än medel.

Vet inte riktigt vad som gör att en kuk är skönare. Vinkel på kuken och hårdhet kanske.

Mina väninnor håller inte alls med mig. Kuk som kuk typ. Vad säger ni? Vad är en skön och fin kuk?

• Svar på tråden Vissa kukar skönare än andra
  • whitetrach86

ja helt klart...

min sambo och 1 till har haft dom skönaste för mig. Och då skiljer sig både storlek och erfarenhet och teknik mellan dom!

med sambon vet jag att hans vinkeln har stor betydelse för mig, han kommer åt en punkt som ingen annan lyckats nå Skrattande

• Anonym

Precis som fittor är olika sköna.....det handlar om maka söker kaka....

• Anonym
    whitetrach86 skrev 2011-12-21 16:01:06 följande:
    ja helt klart...

min sambo och 1 till har haft dom skönaste för mig. Och då skiljer sig både storlek och erfarenhet och teknik mellan dom!

med sambon vet jag att hans vinkeln har stor betydelse för mig, han kommer åt en punkt som ingen annan lyckats nå Skrattande
    Hur har vinkeln varit då?
  • whitetrach86
    Anonym skrev 2011-12-21 16:05:41 följande:
    Hur har vinkeln varit då?
    lite åt höger och lite lätt uppåt Tungan ute
  • MammaMia88

"kuk som kuk"? Öööh, verkligen inte!

Har visserligen inte haft så många, men har märkt enorm skillnad på dem. Den större av dem var faktiskt den oskönaste för killens teknik var helt åt skogen! Den minsta var inte heller skön, för den kändes inte ens, men han var bra på förspel

Min nuvarande sambos är helt perfekt...! Precis lagom storlek och längd plus att han är bra på förspel också 

• Anonym (Aj aj aj aj)

Har haft några stycken och det är stor skillnad beroende på storleken och hur killen använder den. Har råkat på  några stora rackare och det gör bara ont och dom mindre (små) kan man lika gärna vara utan.
    Dom med stora förstår inte att dom inte kan köra den längst in non stop och säger eller visar jag att det gör ont så blir dom näst intill förolämpade. Dom förstår inte att tekniken är jätteviktig och att det inte bara är att pumpa!!

• Mikesh

Jag får ofta höra.. Wow så snabbt har jag aldrig kommit innan...

Då tolkar jag det som att min är perfekt;)

• Sensuella Wille

Jag som är man / kille kan ju säga att där finns alla sorter :)
    Räcker besöka ett omklädningsrum på ett gym / bad / idrottshall :)
    Eller ni som är mer nyfikna besök en nakenstrand finns många fina i Skåne :)
    Eller besök en erotisk bio finns med i Skåne där får ni svar svart på vit :)

Ps..... Jag är jätte nöjd med min Standley hihiihh....... Kram 

• MathiasN

Så länge du inte är extrem åt något håll (väldigt stor/väldigt liten) så handlar det nog mest om teknik.

Vinkeln går ju att korrigera genom teknik så...  

Svar på tråden Vissa kukar skönare än andra