• Okänd gäst

Vad köpa i present till en 2-årig kille??

Vi ska på 2års kalas nästa helg och jag frågade om han behövde något o det ända svar jag fick att han inte behöver kläder.

Så vad ska man köpa till en liten kille?? Han har en storebror så de har ju det mesta i leksaksväg oxå.

Nån som har några tips?

• Svar på tråden Vad köpa i present till en 2-årig kille??
  • Cia o krabaten

Har samma problem... Men jag funderar på Badkritor!! Det tycker jag om att ge bort till ungar Borde ju funka för en 2-åring, eller??

• moniq1

finns ett roligt färg spel :fånga ballongerna.
    bok:max napp

• sarah

Vi köpte ett sånt där mjukt golvpussel till min mans brors barn.
    De är av nått mjukt skumgummi. De är som små pussel i de stora pusselbitarna och en ram man kan pussla ihop också så att allt blir en mjuk matta.
    Det låter inte så kul men min snart 2 åring älskade den och den var lagom svår. Finns från 1,5 år sen finns det svårare från 3 år. Den från 1,5 tycker jag bäst passar en 2 åring.

• Okänd gäst

Vilka bra grejer!
    Har ni köpt dem på BR?

Tar gärna emot fler tips!

• Carisma95

Cia:

(*låtsas som om vi inte är i samma tråd igen*)

Vad är badkritor för något...??

• Zeraphia

En leksaksspis kanske, om de inte redan har det? Annars är ju böcker, pussel och träjärnväg uppskattat oftast. Klossar (i trä) eller någon dock kanske kan vara något?

• mia mamma

Vår son fyllde två år igår och till honom gav vi och fick: Pussel bestående av 6 - 9 bitar samt stort skumpuzzel som man kan ha som lekmatta, mjukt att sitta på. Gosekatt, svatt och vit, vår son gillar just nu gosedjur. Fick också en sagobok med tillhörande CD som man då också kan lyssna på sagorna istället för att själv läsa.

Tycker att alla dessa presenter var toppen och vår son Oliver tycker om allt jättemycket.

• Cia o krabaten

Carisma: *ASG* Vad gör du här nu då???
    Badkritor är kritor man målar på sin egna kropp med när man är i badet. Så sköljer man bara bort det i badvattnet!
    Köpte senast på ÖB för typ 15:- så man kan ju köpa nåt mer...
    Gav det till guddottern i julklapp tillsammans med en mjuk klapp Gissa om hon gillade byxor eller badkritor!!!

Jag frågade mamman till blivande 2-åringen och hon kunde bara komma på böcker.

Svar på tråden Vad köpa i present till en 2-årig kille??