• Anonym (Nyfiken tjej)

Hetaste sex-sms:et

Jag o min pojkvän tänder mycket på sex-sms o mms. Skulle vilja veta vilka fantasier andra skickar... Vilken är den sexigaste sms ni fått/skickat? Jag börjar...

"jag kommer att slita av dig dina trosor, trycka ner dig över soffan o trycka in min kuk i din trånga fitta och knulla dig hårt bakifrån tills du skriker ut din orgasm"

Blev så våt när jag fick ovan sms....

• Svar på tråden Hetaste sex-sms:et
  • Anonym

Det absolut hetaste smset jag fick var av min älskling innan vi blev tillsammans, han skrev: Allt du tidigare upplevt kommer vara en söndagsskola jämfört med vad du får på lördag. Efter att han hetsat mig massor.

• Anonym

Fy vad du är sexig i dina röda kalasbyxor när kuken står som ett spätt! Fick jag av min förra tjej.

• 20120419

Varför har du hår på musen?, brukar jag skicka till tjejer.

Förstår inte varför dom vill ej ha kontakt med mig efter det?

• Anonym (Nyfiken tjej)
    Anonym skrev 2011-12-22 21:35:39 följande:
    Det absolut hetaste smset jag fick var av min älskling innan vi blev tillsammans, han skrev: Allt du tidigare upplevt kommer vara en söndagsskola jämfört med vad du får på lördag. Efter att han hetsat mig massor.

Gillar starkt...! Lämnar lite åt ens egna fantasi...
  • Anonym

Skrev åt min tjej att jag kommer att masera hela hennes kropp och sen slicka henne tills hon blir så kåt att hon skriker efter min kuk och sen älska med henne. Och efteråt kommer jag att slicka henne ren.

• Anonym (Gillar!)

Sexigaste sms:et vet jag inte, vi skickar så många sex-sms till varandra att det är svårt att välja/minnas, men ett jävligt hett sms som min sambo skickade förra veckan då han var borta på jobb var:

"På fredag...då kommer fredagsmyset inkludera munknull i soffan. Mina händer hårt i ditt hår, min stenhårda kuk intryckt i din varma mun tills jag sprutar och du sväljer..." 

(Nått av det bästa jag vet är när han munknullar mig och ja, fredagsmyset gjorde succé! ;))

Ett annat sms samma jobbvecka:

"Vet du vad jag vill helst av allt just nu? Trycka mig tätt intill dig...bakifrån...där du ligger på sida och nyss har vaknat, föra dina trosor lite åt sidan, smyga in ett eller två fingrar mot din fitta och känna hur blöt du är, känna hur din tighta rumpa automatiskt svankar mot min hårda kuk, som om hela din kropp ber om mer... Jag vill hålla båda mina armar omkring dig i ett hårt och bestämt grepp, med en hand upptryckt hårt mot halsen och den andra så att mitt pekfinger lätt hamnar i din mun så du kan suga det skönt... Precis så skulle jag knulla dig djupt, långsamt och bestämt medan jag samtidigt får höra hur du gnyr efter mer och tills min stenhårda kuk pulserar och sprutar i din sköna fitta! Sa jag att jag längtar efter dig baby?"

100 kg muskler bakom och omkring min 56-kilos-kropp och hans stora kuk hårt intryckt i min fitta, helst på precis det sättet han beskrev i det sista sms:et...det är himmelriket för mig (och honom) och nu måste jag nog sluta innan jag blir tvungen att gå in och väcka honom ;)

• Anonym

Jag gillar de som inte är så explicita och inte använder grova ord/uttryck utan mer vagt och spännande... gärna att han beskriver hur upphetsad han är just då av att fantisera om mej =)

• Anonym (...)
    moleztah skrev 2011-12-23 14:08:44 följande:
    Varför har du hår på musen?, brukar jag skicka till tjejer.

Förstår inte varför dom vill ej ha kontakt med mig efter det?
    Hahahaha!
Svar på tråden Hetaste sex-sms:et