Vaxa bena med silvertejp?
Vad säger ni tjejer om det? Männen verkar ju använda silvertejp till AAAALLT, undra om de funkar o vaxa bena me det oxå? ![]()
Vad säger ni tjejer om det? Männen verkar ju använda silvertejp till AAAALLT, undra om de funkar o vaxa bena me det oxå? ![]()
Åh fy fan.
Berätta sen hur det gick.
Åh fy fan.
Berätta sen hur det gick.
Ouch.
Jag prövade raka benen med en epilator. Och tro mig, det var sista gången jag använde mig utav nymoderniteter. Rakhyvlar is the shit! Silvertejp är alltså uteslutet.
Silvertejp är inte att rekomendera. Klistret är inte så starkt att det rycker ut hår med rötter.
Jag har provat en gång under min ungdom. Visst följde lite hår med men endel hud också...
Jag använder silvertejp! Se till att ha någonting att dra över tejpen så att eventuella luftbubblor försvinner. Det ska vara helt tätt mot huden!! Jag använder isskrapa. Blir alltid bra resultat!!
Hud ska inte följa med när man använder silvertejp. Kan absolut inte varit "vanlig" silvertejp. Det måste klart och tydlig framgå om personskador kan uppstå av tejp!
Ang att tejpen håller ihop bilar har nog mer att göra med ytarea kontra kraft i klistret :)
Japp, det funkar.
Mythbusters testade men rygg eller bröst. Flugpapper är effektivare!
Annars kan du alltid använda det till att tejpa fast gubben under bordet om han blir för besvärlig. ![]()