• Sunliight

    Tror ni, rent tekniskt, att det kan ha funkat?

    Hejsan hoppsan alla där ute!

    Nu kommer jag med en kanske puckad fråga, men man måste ju få ut sig allt någon gång
    Jag gjorde mitt första försök med heminsemination den 14 dec! Fick fullt utslag på äl-testet den 13,14 och på den 15 var det svagare. Så antar att ägglossningen var typ den 14-15? Min donator är läkare och tyckte att vi prickade perfekt iaf. Som sagt, han kom hem till mig, fyllde en liten mugg och stack. Jag, 1 min efter han gått tog min 5 ml spruta, drog in sperman, la mig i sängen med rumpan högt och sprutade in. Låg där med rumpan högt i kanske 5 fem tills jag trillade (iinte ett bra läge att mobba mig nu ) men hooppade vidare till soffan där jag låg i kanske 10-15 min till (jag hade inte tid att ligga längre då det ringde på dörren, å andra sidan så blir ju folk gravida hej vilt över allt, och inte är det alla som ligger med rumpan högt en timme iaf!). 

    Så vad tror ni, kan det ha blivit något ut av det? Självklart är det omöjligt för er att veta, men lite vill man ju prata av sig Har BIM den 28/12, och testade natten till onsdags ( för tidigt, jag vet, jag är mojje!) och det var supernegativt såklart!

  • Svar på tråden Tror ni, rent tekniskt, att det kan ha funkat?
  • JeanneDArc

    Klart det är är möjligt De simmar ju mot målet hur du än beter dig *haha* Lycka till!

  • Hbg33

    Klart det finns en chans, jag har gjort precis samma sak den 18:e! Håller tummarna !

  • D1985

    Ja har också gjort heminsemination för en vecka sedan. Han är också doktor, inte så att din Sunliight också är från Göteborg? :) har nu haft ont i magen som mensvärk från och till, har pco vilket gör det svårare för mig och bli gravid, men hoppas nu på att om två veckor får jag ett plus och inte min mens.

  • MatsAtari

    Det är nog samma kille. Han åker ofta mellan Göteborg och stockholm och erbjuder sig att donera till kvinnor på alla donationssajter som finns. Personligen tycker jag att han enbart verkar jävligt skum och skulle nog undvika att använda honom om jag hade varit mottagare. Har ni sett något bevis på att han faktiskt är doktor?

Svar på tråden Tror ni, rent tekniskt, att det kan ha funkat?