• MiaMorot

Avbruten IVF innan ÄP, när kom er mens efter att ni slutat med nässpray?

Ja vår första IVF blev avbruten pga överstimulering. Och jag fick fortsätta med nässpray i 2 veckor efter avslutet. Nu har de 2 veckorna gått och jag ska invänta en blödning. Men har ingen aning om när den kan tänkas komma.

Någon som har erfarenhet?  

• Svar på tråden Avbruten IVF innan ÄP, när kom er mens efter att ni slutat med nässpray?
  • moii

Har för mig att det tog 2-3 veckor, minns inte riktigt.

• novathe star

Hej hur startar man en tråd?? Med vänlig hälsning,

• moii

det kanske inte är så många som har gjort ett avbrutet ivf, varför ringer du inte din klinik? de kan ju svara på det allra mesta och vet också vad man kan förvänta sig :)

och jag fortsatte inte med nässpray när jag avbröt minns jag, man behövde inte sa läkaren i mitt fall, men jag blev inte överstimulerad heller utan fick avbryta av andra orsaker.

• MiaMorot
    moii skrev 2011-12-29 21:56:39 följande:
    det kanske inte är så många som har gjort ett avbrutet ivf, varför ringer du inte din klinik? de kan ju svara på det allra mesta och vet också vad man kan förvänta sig :)

och jag fortsatte inte med nässpray när jag avbröt minns jag, man behövde inte sa läkaren i mitt fall, men jag blev inte överstimulerad heller utan fick avbryta av andra orsaker.

min klinik har stängt i dryga veckan till, och jag är nyfiken på hur andra haft det. Och många med mig har nog tyvärr blivit överstimulerade någon gång

men men  
Svar på tråden Avbruten IVF innan ÄP, när kom er mens efter att ni slutat med nässpray?