• Anonym (stubinen)

    Jag har fått sån kort stubin!! Vad beror det på!?

    Jag hoppas nån kan hjälpa mig, jag har sån kort stubin och lättirriterad.

    Det har varit så kanske 3-4v. Så jättejobbigt!

    Frågan är vad det beror på?

    Jag är stressad och trött jämt, men även en "bra" dag kan jag tända till på 1 sekund!

    Jag tycker det är jättejobbigt och känner mig orolig.. Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Jag har fått sån kort stubin!! Vad beror det på!?
  • Anonym (jan olov)

    Ditt korta tålamod beror med all sannolikhet på att du är stressad och trött. Ta en månads ledighet så blir det nog bättre.

  • Anonym (stubinen)
    Ökänd skrev 2011-12-23 15:37:39 följande:
    Äter du p-piller?
    Nix
  • thegoddess

    Jag har vart trött och stressad ett tag och har normalt tålamod. Men inte nu..
    Risk för att det kan vara en liten utmattnings depression. Ta och ändra vanor lite och försök lugna ner tempot så du inte går in i väggen helt.
    Kram till dig

  • Anonym (stubinen)

    Okej, ja fast jag vet ändå inte vad det beror på.... men det är bara så mycket och tjorvigt runt omkring så det är väl kanske det.

  • Trivelina73
    Anonym (stubinen) skrev 2011-12-23 16:06:50 följande:
    Okej, ja fast jag vet ändå inte vad det beror på.... men det är bara så mycket och tjorvigt runt omkring så det är väl kanske det.
    Du kanske håller på och samlar kraft till en rejäl "NEJ NU JÄVLAR RÄCKER DET, NI SOM APAR RUNT KAN DRA TILL BLÅBÄRSSKOGEN OCH KLIA ER NÅGONSTANS DÄR INTE SOLEN SKINER".. nyp..
    Bara canser rätt och slätt och tingen kring det (inga nyköpta skojävlar och annat här)... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Anonym (stubinen)
    Trivelina73 skrev 2011-12-23 16:10:03 följande:
    Du kanske håller på och samlar kraft till en rejäl "NEJ NU JÄVLAR RÄCKER DET, NI SOM APAR RUNT KAN DRA TILL BLÅBÄRSSKOGEN OCH KLIA ER NÅGONSTANS DÄR INTE SOLEN SKINER".. nyp..
    Demon
  • thegoddess

    Många bäckar små.. Man samlar lätt på sig.
    Denna årstid brukar inte göra saker bättre. Mörkt och så lite jul stress osv

  • Anonym (stubinen)

    Ja det är väl så.. Och det är GALET körigt på jobbet också, vissa dagar vill jag bara grina... :)
    Å så har jag träffat ny kille också och då är det ju det en stress i sig.. man ska hinna träffas, och man ska hinna duscha, äta, göra sig i ordning, dåligt med sömn... osv osv.

    Det är klart.... det blir ju så då... :/

  • romlen

    Har du tagit tyreoideaprov? ( blodprov på hur sköldkörteln fungerar)
    Även om det kan bero på enbart stress så kan det vara bra att utesluta! Jag hade nämligen som du och tog ett prov som visade underfunktion (hypotyreos). Fick Levaxin och mår sedan dess toppen!

    Många kramar!!

  • Anonym (stubinen)

    Ville ta ett sånt prov men fick inte :(

  • Anonym

    Klart du får ta ett sånt prov. Varför inte enligt sjukvården? Går du med obehandlad hypotereos så kostar det betydligt mer flr vården än ett ynkligt blodprov. Stå på dig. Denna sjukdom är så vanlig men tas aldrig på allvar. Ge dig inte!!

Svar på tråden Jag har fått sån kort stubin!! Vad beror det på!?