näsblod på 7 mån bebis? hjälp!
Hej
Hár en bebis på 7 mån som haft nästäppa och snor i... ja 7 mån. Har påpekat detta M`ÅNGA gånger på BVC och Barnmottagning (går där då han har allergier) men allt är ju "normalt, hán är förkyld" medan jag tycker att en förkylning borde bli bättre och sedan sämre inte vara konstant dåligt. Har ett barn sedan tidigare och är aldrig orolig av mig och hon går inte ens på förskola, ännu en anledning till att jag inte köper argumentet då vi inte är utsatta för dem bacillerna dagligen.
Sistvi var på Barnmottagningen sist tjatade vi till oss ett odlingsprov som vi självklart inte fått svar på. vi använder inte nässpray, gjort enstaka gånger men tycker inte det hjälper men idag när vi lagt honom låg han och skrek så jag gick in och det rann blod från innuti näsan på honom, ingen flod men tillräckligt för att reagera. Undrar vad detta kan vara? någon som känner igen? är SÅ trött på att ingen tar en på allvar därför jag skriver här. Ringde sjukvårdsupplysningen för ett par veckor sedan då han skrek överjävligt och ville åka in för att kolla bihålor och då säger satkärringen i luren "vad vill du uppnå med att ringa mig? jsag är ingen läkare och kan inte ställa några diagnoser" så jag svarade "jsg visste att jag inte borde ringt då jag blir idiotförklarad varenda gång man söker hjälp". VARJE morgon han vaknar han har knallgrönt snor som är geggigt runt hela näsan (man ser inte näsborrarna för allt snor).
alla idéer och tankar uppskattas.