• Anonym

Blev din partner uppriktigt nöjd och glad...

...över julklappen/julklapparna han/hon fick av dig?
    Blev du uppriktigt nöjd och glad över vad du fick av din partner?
    Fick du det du hade önskat dig, eller fick du något ännu bättre, eller kanske till och med något ännu sämre??

Finns säkert en uppsjö av sådana trådar såhär efter julafton och denna tråden får väl bli en av dem då...Skrattande

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-25 22:01
    Just det, kan vara lite kul att veta hur mycket pengar ni lägger ut på er partner?
    Har ni en bestämd summa sinsemellan eller är beloppet helt valfritt?

• Svar på tråden Blev din partner uppriktigt nöjd och glad...
  • GrönaDruvan

Haha... nä, han blev inte så glad... men det visste jag. Startplats till göteborgsvarvet... hehe

Jag blev väl rätt nöjd, en ny mysdress som jag ville ha. 

• LillisMamma

Jag blev jääätte glad över min present.... fick en weekend i Göteborg med tillhörande  biljetter till Winnerbäck!!!!   BÄSTA!!

• Anonym
    GrönaDruvan skrev 2011-12-25 21:32:34 följande:
    Haha... nä, han blev inte så glad... men det visste jag. Startplats till göteborgsvarvet... hehe

Jag blev väl rätt nöjd, en ny mysdress som jag ville ha. 
    Det var modigt gjort av dig för att inte tala om kul! Skrattande
    Tyckte han inte ens att det var liiite kul?
  • Coyote

Japp! Han fick ett par hörlurar som han önskat sig, jag fick presentkort på en skönhetssalong.

• Anonym
    LillisMamma skrev 2011-12-25 21:34:37 följande:
    Jag blev jääätte glad över min present.... fick en weekend i Göteborg med tillhörande  biljetter till Winnerbäck!!!!   BÄSTA!!
    Göteborg är najs. Skrattande
    Blev din partner glad över sitt då?
  • Anonym

Ja det tror jag att han blev. Han fick ett positivt graviditetstest inslaget i paket av mig. Den bästa julklappen han någonsin fått sa han :)

• LillisMamma

Han har inte öppnat sina än....  jobbar heela julhelgen.....  jag har egentligen inte öppnat min heller.... de va han som försa sej efter en öl för mycket häromdagen... hahah

• Anonym
    Coyote skrev 2011-12-25 21:36:32 följande:
    Japp! Han fick ett par hörlurar som han önskat sig, jag fick presentkort på en skönhetssalong.
    Valfri behandling hoppas jag, de är det bästa! Skrattande
  • Anonym

Han fick en liten hushållspryl samt pengar insatta åt välgörenhet av mig.
    Jag tror han blev glad, det passar honom.

Jag fick en ryggsäck, användbar men lite trist.

Svar på tråden Blev din partner uppriktigt nöjd och glad...