• Anonym (Mångfald)

Vilka kinks har du träffat på IRL?

Ibland undrar jag om jag drar till mig kinky människor eller om alla är kinky?. Jag har varit tillsammans med en som ville ge mig smisk i stjärten och som ville att jag skulle gå klädd i skolflicksuniform eller "french-maid-klänning", en annan som var nylonfetischist och en hade en förkärlek för blöjor och dessutom var transvestit.

Jag undrar om det har med mig att göra eller om det bara är slumpen. Alla har varit "normala" killar - på ytan i alla fall och det har tagit ett tag innan jag fått reda på det.   

• Svar på tråden Vilka kinks har du träffat på IRL?
  • Sven Justus

På den tiden när jag höll på med nät-dejting så träffade jag en kvinna som var oehört fascinerad av anala lekar, men eftersom jag sjäv har lite svårt för den typen av så blev det bara några dejter och sen var det över. En annan kvinna var väldigt intresserad av att klä sig på gränsen till för utmanande när vi gick ut och åt. Kanske inte så kinky iofs, men det var definitivt ngt som fick igång henne. 

Män är män. Kvinnor är kvinnor
  • Anonym (Mångfald)
    Sven Justus skrev 2011-12-27 10:21:11 följande:
    På den tiden när jag höll på med nät-dejting så träffade jag en kvinna som var oehört fascinerad av anala lekar, men eftersom jag sjäv har lite svårt för den typen av så blev det bara några dejter och sen var det över. En annan kvinna var väldigt intresserad av att klä sig på gränsen till för utmanande när vi gick ut och åt. Kanske inte så kinky iofs, men det var definitivt ngt som fick igång henne. 
    Det är det väl, om du definierar det så.
  • Anonym (Mångfald)

Kanske bara är jag då...

• KatjaKinky

Du, TS, är uppenbarligen en person som det är lätt att lita på och öppna sig för. Det ska du vara glad för. Många har så svårt att berätta vad dom verkligen gillar och för dig har dom vågat.
    Synd att du inte dela deras kink ;) Men jag är säker på att du inte avvisa dom på något elakt eller otrevligt sätt. Och man måste ju inte gilla allt ens partner gillar...

Gillar, som mitt nick antyder, kinky sex. Så jag träffar så klart mest såna personer. Gillar man lite mer annorlunda sex är det alltid bra att vara tydlig med det innan en träff och vad man gillar så blir det inte så besvärligt sedan. Chansen att den man råkar dejta också gillar fist, rollspel, toa, bdsm, eller vad man nu gillar, är annars så liten att det är meningslöst att hoppas på att man ska få ut något av sexet.

• Etrangere

Söker mig nästan bara till kinky människor.. Så ageplay S/m wet rollspel och en massa annat trevligt...

• Anonym (Mångfald)
    KatjaKinky skrev 2011-12-27 16:24:02 följande:
    Du, TS, är uppenbarligen en person som det är lätt att lita på och öppna sig för. Det ska du vara glad för. Många har så svårt att berätta vad dom verkligen gillar och för dig har dom vågat.
    Synd att du inte dela deras kink ;) Men jag är säker på att du inte avvisa dom på något elakt eller otrevligt sätt. Och man måste ju inte gilla allt ens partner gillar...

Gillar, som mitt nick antyder, kinky sex. Så jag träffar så klart mest såna personer. Gillar man lite mer annorlunda sex är det alltid bra att vara tydlig med det innan en träff och vad man gillar så blir det inte så besvärligt sedan. Chansen att den man råkar dejta också gillar fist, rollspel, toa, bdsm, eller vad man nu gillar, är annars så liten att det är meningslöst att hoppas på att man ska få ut något av sexet.
    Ja så kan man ju förstås se det och då blir jag ju glad förstås. Jag har inte lämnat dem för att de varit kinky heller, men jag är ganska vaniljig av mig. Också till sätt och klädsel, så det kan väl inte vara därför de "valt mig", jag som både går i kyrkan och är lite "småpryd", i alla fall till sättet. Men jag har fått många förtroenden genom åren, det har du faktiskt rätt i.
  • Anonym
    Anonym (Mångfald) skrev 2011-12-27 17:18:20 följande:
    Ja så kan man ju förstås se det och då blir jag ju glad förstås. Jag har inte lämnat dem för att de varit kinky heller, men jag är ganska vaniljig av mig. Också till sätt och klädsel, så det kan väl inte vara därför de "valt mig", jag som både går i kyrkan och är lite "småpryd", i alla fall till sättet. Men jag har fått många förtroenden genom åren, det har du faktiskt rätt i.
    Är det inte i kyrkan man träffar alla kinky?
  • Anonym (Enfald)

Det som har varit mest kinky för mig var en kille som ville att jag skulle hämta grönsaker att köra upp i röven mitt under akten... Kinky i min värld i allafall!

• Anonym (Flerfald)

Kinky och kinky - anala lekar är väl närmast att betrakta som vaniljigt nu men jag hade en kk som inte bara gillade allt som hade med min anal att göra - han var BESATT av den! Jag, som tidigare hade skytt analsex som pesten och rabies lärde mig snabbt att få fantastiska orgasmer av både smek och penetration. Han tände extremt mycket på utomhus/offentlig sex också så det roade vi oss mycket med men vi var alltid noga med att de som inte ville se oss skulle slippa göra det av misstag.

En annan kk var väl lite kinky i den bemärkelsen att han inte kunde bli hård om jag inte bet i hans kuk. Slick och sug gav honom ingenting, när jag nafsade blev han lite svullen men när jag bet, och då menar jag verkligen BET blev han stenhård.

En fd pojkvän försökte vara kinky, han ville binda upp mig och piska mig och inte mig emot...men när det kom till kritan så tände han mer på fantasin om att göra det så det lev det inte mycket av, tyvärr.

• lykantrophona

Antingen är det slumpen, eller så är det som vissa säger, att du är en person som folk vågar berätta för.

Själv tycker jag om vissa sorters kinky sex (petplay, bondage, dominans), men det innebär inte att jag tycker om allt. Finns en del grejer jag tycker är verkligen avtändande (blöjor, exempelvis). Men oftast har det varit jag som varit "mest pervers" i jämförelse med mina partners. Det närmaste är väl kanske att min första pojkvän en gång kallade mig "lillasyster" när vi hade sex, men det slutade han med när jag först gapskrattade och sedan bad honom att aldrig göra om det.

Min nuvarande kille tänder på ganska mycket samma saker som mig, vilket var en glad överraskning. Mitt ex tyckte till exempel inte om sadomasochism, vilket gjorde mig lite besviken. Men min nuvarande kille kan ge mig smärta när jag ber om det. ;)

Jag verkar istället ränna på en massa icke-heterosexuella personer. Jag är själv bi, men det är inte som att jag letar vänner i gaykretsar eller så. Istället råkar många av mina vänner vara homo-, bi- eller asexuella. Mer än vad det borde vara, om statistiken jag hört om stämmer...

• Anonym (ding ding värld)

Finns inga normala människor vad jag vet, bara de som berättar och de som inte gör det.

Topplistan så långt, helt utan att leta på kinkysidor:

5: besatt av nipple clamps, köpt hur många som helst

4: vill måla på tjejer kläder av flytande latex

3. Har permanent förlängda hörntänder för att uppfylla sin vampyrfantasi.

2: Vill köpa antik naziuniform för att bli mer trovärdig i sin fantasi.

1: hens bästa p-rulle är "Honey I shrunk the kids". Kan inte ha vanligt sex men får orgasm av att känna andra svälja.

PS: Binda och piska kinky? Har man inte testat det har man väl knappt haft sex med tidens mått mätt?

• Anonym

Nån som verkligen kan gilla golden shower? Verkar mysko

• Anonym

Var förlovad med en SM utövare, själv går jag inte igång speciellt på detta men fick vara med om en hel del avancerade grejer. Jag var väldigt ung och han var äldre, med andra ord var jag lättpåverkad och nyfiken då.

Sen så har jag fått frågan från en annan ifall han kunde få titta på när jag bajsade. Han ville nog inte göra något med det sen tror jag, men han ville titta. Fortfarande väldigt ung, men där sa jag faktiskt nej tack. Den böjelsen kommer jag aldrig förstå mig på.

• Anonym (otur?)

Jag har en förmåga att enbart hitta såna där konstiga typer, när det enda jag egentligen vill är att ha sex i missionären och slippa alla konstigheter.

Mitt ex var helt besatt av analsex och bröst. Alltså totalt besatt. Hans porrfilmer var helt sjuka. Stora svarta män med jättekukar som satte på jättesmå, smala asiatiska kvinnor. Såg jättehemskt ut och han njöt av att se det.

Nu när jag har nätdejtat så har jag träffat på både den ena och den andra tokstollen. En kille frågade efter första dejten om jag kunde klä av mig naken direkt när vi kom innanför dörren till hans lägenhet. Jag sa vänligt, men bestämt nej. Vi satte och sedan på soffan och började hångla lite och sen blir det mer och mer avklätt, när vi kommit så långt som till själva samlagsdelen så frågar han mig om jag har lust att ta honom med en strapon. Jag sa nej, klädde på mig och gick därifrån.

En annan kille hade världens fetisch för handbojor. Han hade typ världens största samling och pratade hela dejten om att han ville låsa fast mig helt och hållet. Han visade massa bilder på sina olika samlarobjekt som han skulle använda på mig också. Jag träffade aldrig honom igen. Känner mig illa till mods bara jag tänker på det.

En annan kille hade fotfetisch, vilket kanske inte är så ovanligt, men det är ingenting jag gillar iallafall och ville suga på mina tår och slicka på mina fotsulor. Det kändes helt fruktansvärt äckligt. Han ville även slicka kring mitt analhål, men då fick jag nog och tog mitt pick och pack och gick därifrån.

En kille ville ha sex till porrfilm. Han tittade på filmen och härmade varenda ljud och rörelse de gjorde i filmen och alla ställningar skulle vi prova. Han verkade gå igång totalt på det medan jag inte tyckte det var nå vidare upphetsande.

En annan kille frågade om han fick fista mig under sexakten under tiden vi åt mat. Jag följde inte med honom hem.

Jag kan gå med på rollspel till viss del och bli fastbunden av en person som jag litar fullkomligt på, men andra fetischer och kinkigheter kan jag faktiskt vara utan... 

Dessa killar har jag hittat på helt vanliga dejtingsajter och jag börjar förlora hoppet på att det finns killar som gillar 'normalt' sex. 

• Polisman08
    Anonym (otur?) skrev 2012-01-04 13:07:09 följande:
    Jag har en förmåga att enbart hitta såna där konstiga typer, när det enda jag egentligen vill är att ha sex i missionären och slippa alla konstigheter.

Mitt ex var helt besatt av analsex och bröst. Alltså totalt besatt. Hans porrfilmer var helt sjuka. Stora svarta män med jättekukar som satte på jättesmå, smala asiatiska kvinnor. Såg jättehemskt ut och han njöt av att se det.

Nu när jag har nätdejtat så har jag träffat på både den ena och den andra tokstollen. En kille frågade efter första dejten om jag kunde klä av mig naken direkt när vi kom innanför dörren till hans lägenhet. Jag sa vänligt, men bestämt nej. Vi satte och sedan på soffan och började hångla lite och sen blir det mer och mer avklätt, när vi kommit så långt som till själva samlagsdelen så frågar han mig om jag har lust att ta honom med en strapon. Jag sa nej, klädde på mig och gick därifrån.

En annan kille hade världens fetisch för handbojor. Han hade typ världens största samling och pratade hela dejten om att han ville låsa fast mig helt och hållet. Han visade massa bilder på sina olika samlarobjekt som han skulle använda på mig också. Jag träffade aldrig honom igen. Känner mig illa till mods bara jag tänker på det.

En annan kille hade fotfetisch, vilket kanske inte är så ovanligt, men det är ingenting jag gillar iallafall och ville suga på mina tår och slicka på mina fotsulor. Det kändes helt fruktansvärt äckligt. Han ville även slicka kring mitt analhål, men då fick jag nog och tog mitt pick och pack och gick därifrån.

En kille ville ha sex till porrfilm. Han tittade på filmen och härmade varenda ljud och rörelse de gjorde i filmen och alla ställningar skulle vi prova. Han verkade gå igång totalt på det medan jag inte tyckte det var nå vidare upphetsande.

En annan kille frågade om han fick fista mig under sexakten under tiden vi åt mat. Jag följde inte med honom hem.

Jag kan gå med på rollspel till viss del och bli fastbunden av en person som jag litar fullkomligt på, men andra fetischer och kinkigheter kan jag faktiskt vara utan... 

Dessa killar har jag hittat på helt vanliga dejtingsajter och jag börjar förlora hoppet på att det finns killar som gillar 'normalt' sex. 
    Synd om dig!
  • Anonym (ding ding värld)
    Anonym (otur?) skrev 2012-01-04 13:07:09 följande:
    snipp....

Låter rätt extremt. Hoppas verkligen du har bättre tur i fortsättningen, det hade iaf jag!
  • Anonym

En kille jag dejtade var helt besatt av att jag skulle se ut som en liten flicka, med rosetter i håret och sånt. Att jag skulle ha kalasbyxor och korta klänningor, tunikor, blusar. Kul fem minuter men inte så mycket längre.

Svar på tråden Vilka kinks har du träffat på IRL?