Anonym (otur?) skrev 2012-01-04 13:07:09 följande:
Jag har en förmåga att enbart hitta såna där konstiga typer, när det enda jag egentligen vill är att ha sex i missionären och slippa alla konstigheter.
Mitt ex var helt besatt av analsex och bröst. Alltså totalt besatt. Hans porrfilmer var helt sjuka. Stora svarta män med jättekukar som satte på jättesmå, smala asiatiska kvinnor. Såg jättehemskt ut och han njöt av att se det.
Nu när jag har nätdejtat så har jag träffat på både den ena och den andra tokstollen. En kille frågade efter första dejten om jag kunde klä av mig naken direkt när vi kom innanför dörren till hans lägenhet. Jag sa vänligt, men bestämt nej. Vi satte och sedan på soffan och började hångla lite och sen blir det mer och mer avklätt, när vi kommit så långt som till själva samlagsdelen så frågar han mig om jag har lust att ta honom med en strapon. Jag sa nej, klädde på mig och gick därifrån.
En annan kille hade världens fetisch för handbojor. Han hade typ världens största samling och pratade hela dejten om att han ville låsa fast mig helt och hållet. Han visade massa bilder på sina olika samlarobjekt som han skulle använda på mig också. Jag träffade aldrig honom igen. Känner mig illa till mods bara jag tänker på det.
En annan kille hade fotfetisch, vilket kanske inte är så ovanligt, men det är ingenting jag gillar iallafall och ville suga på mina tår och slicka på mina fotsulor. Det kändes helt fruktansvärt äckligt. Han ville även slicka kring mitt analhål, men då fick jag nog och tog mitt pick och pack och gick därifrån.
En kille ville ha sex till porrfilm. Han tittade på filmen och härmade varenda ljud och rörelse de gjorde i filmen och alla ställningar skulle vi prova. Han verkade gå igång totalt på det medan jag inte tyckte det var nå vidare upphetsande.
En annan kille frågade om han fick fista mig under sexakten under tiden vi åt mat. Jag följde inte med honom hem.
Jag kan gå med på rollspel till viss del och bli fastbunden av en person som jag litar fullkomligt på, men andra fetischer och kinkigheter kan jag faktiskt vara utan...
Dessa killar har jag hittat på helt vanliga dejtingsajter och jag börjar förlora hoppet på att det finns killar som gillar 'normalt' sex.
Synd om dig!