• I Am Mine

Ska göra en garn-lampa. Var hittar man en stor helt rund ballong??

Jag bor i Umeå så antingen om nån vet om var det kan tänkas finnas här i stan eller om ni vet nån nätbutik som säljer helt runda ballonger?

När jag googlar på rund ballong får jag bara fram vanliga som inte är helt runda.

Nån som vet? Mkt tacksam för tips!

• Svar på tråden Ska göra en garn-lampa. Var hittar man en stor helt rund ballong??
  • Mirris

En på jobbet gjorde med Pilatesboll... o sen skickade hon även efter nåra större ballonger från coolstuff.se 

Hon klädde ballongen med gladpack först, så inte klistret skulle fastna på den... sen stack hon hål på ballongen/släppte ur luften ur pilatesbollen o så drog hon llätt bort gladpacken från garnet.  

• I Am Mine
    Mirris skrev 2011-12-27 13:08:19 följande:
    En på jobbet gjorde med Pilatesboll... o sen skickade hon även efter nåra större ballonger från coolstuff.se Hon klädde ballongen med gladpack först, så inte klistret skulle fastna på den... sen stack hon hål på ballongen/släppte ur luften ur pilatesbollen o så drog hon llätt bort gladpacken från garnet.  

Aha, pilatesboll hade jag inte ens tänkt på.. Men är inte de dyra?
  • MaPaFrid

Har gjort en sån med badboll klädd i gladpack. Kom ihåg att dränka garnet i tapetklister

• I Am Mine
    FruE skrev 2011-12-27 13:58:24 följande:
    Badboll?
    Ja! Det är ju billigt och borde funka
  • I Am Mine
    MaPaFrid skrev 2011-12-27 23:57:52 följande:
    Har gjort en sån med badboll klädd i gladpack. Kom ihåg att dränka garnet i tapetklister
    Ska tänka på det Tack för tipset!
  • Trivelina73

Vad jag är lycklig över att jag råkade ramla hit in!!!! Jag har inte gilla några lampor, så jag har få lampor och nu gogglade jag på denna garnlampa och JAAAAAAA Ska göra såna!

De är helt perfekta!!! 

Bara cancer rätt och slätt och tingen kring det (inga nyköpta skojävlar och annat här)... nertystad.bloggplatsen.se/
Svar på tråden Ska göra en garn-lampa. Var hittar man en stor helt rund ballong??