• Pappa Micke

Hur länge stannade du på BB?

Jag är nyfiken... Vi har aldrig legat inne på BB då båda barnen är adopterade... 

Hur många nätter spenderade du på BB?

Frågan riktar sig till kvinnor eftersom många män åker hem tidigare. 

★✰★ Stolt pappa och familjehem ★✰★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 14:28
    Om du har flera barn så röstar du efter det yngsta barnet!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge stannade du på BB?
  • Jennilie

Med första barnet 2 nätter, med andra 1natt.. vi ville åka tidigare men fick allt vänta på doktorn som gör rutin kollen innan man kan åka hem.

• MHM

Har sovit över en natt alla tre gånger. Har åkt hem så fort som möjligt. Läkarkontrollen är vid lunchtid så jag har fått vänta in den.

• fiwjfisw

5 nätter, sen fick vi äntligen åka hem.

• MammaSandra1989

Jag födde klockan 20.25 den 12 mars och åkte hem vid 17 den 13 mars.. Först var de skönt att ligga och vila och bara vara sedan tröttnade vi och ville mest hem, sambon stannade med mig.

• cloudberry79

På BB var jag i några timmar för att få min sista penicillindos, sen bodde vi på neonatalen i drygt två månader.

If you love me - please don't feed me!
  • Smulan 89

Två dagar, men fyra månader till tillbringades på sjukhus innan vi kom hem med vår son som föddes sjuk.

• Furstinna

Stannade en natt mor min vilja får jag väl säga. Ville åka hem samma dag men de ville absolut behålla mig där.

• Leoella

Första barnet: 3 nätter

Andra barnet: 1 vecka.

Snitt med båda, men nummer två var dessutom lite tidig och hade lågt blodsocker och senare gulsot, därav längre vistelse.

• lotten77

Torsdag till måndag med båda (plannerat snitt båda gångerna pga säte)

Svar på tråden Hur länge stannade du på BB?