Clitoris storleken, är den av betydelse?
Vilken är känsligast, stor eller liten eller är båda samma?
Vilken är känsligast, stor eller liten eller är båda samma?
Ingen aning men vill bara påpeka att det stavas med K på svenska, alltså klitoris.
Vet inte vad som är känsligast men jag föredrar en stor klitoris
Min är pytteliten,,,,min man sa i början när vi träffades att den var svåt att hitta;) dock mäsrkte jag inte det höhöhö
Eftersom få människor har en stor och en liten är det nog inte många som kan svara.
Vet inte vad som räknas som stort eller litet i den här frågan, men när jag är kåt är min ungefär som en grön ärta i storlek och i stort sett alla av de 20+ jag legat med har älskat när den blir sådär kåtsvullen. Hur skillnaden är för tjejerna (stor VS liten) är ju i princip omöjligt att avgöra eftersom det bara är tjejen själv som vet och har sina egna referensramar.
min är yttepytteliten (syns knappt) och superkänslig iaf.
Rent anatomiskt så innehåller klitoris motsvarande alla nerver som mannen har på hela sin snopp, eftersom klitoris hade blivit till en snopp om individen fått testosteronstimulans under lämpliga delar av fosterutvecklingen och barnets senare tillväxt.
Eftersom alla män inte har lika känslig snopp så är det rimligt att anta att det skiljer sig mellan kvinnor också, men det är då inte storleken som är avgörande utan antalet nervändar som kan retas där och hur starka signaler de kan ge.
Det jag kan säga om min, som är stor (typ som en halv druva kanske, i alla tillstånd) är något jag även läst om omskurna killars ollon, nämligen att denna känsliga del av kroppen i och med att den är friliggande och van vid friktion inte är så känslig. Jag kan nypa i min, även med naglarna, dra ut den en bit, slå till den och gnugga rätt hårt utan att det är obehagligt. Har haft sex med tjejer med mindre, dolda, och de har varit betydligt känsligare.