• Anonym (mens)

mellanblödningar vid ägglossning

Ja denna mån runt ägglossning fick jag bruna/blodblandade flytningar(inte större än flytningar) De kom 24/12 och vara än på kvällen tror jag nästan de har slutat men så på morgonen när jag har varit uppe så kommer de igen... har lite lätt mensvärk men inget jag störs av..
    har haft mens
    8-14/11
    och 8-14/12
    Vilket har varit helt normal

men är det normalt att nu har mellanblödningar vid ägglossning? och hur länge brukar det sitta i?

• Svar på tråden mellanblödningar vid ägglossning
  • MrsXaipho

Jag har samma undran. Ska ha haft äl den 23/12 o mensen ska inte komma förrän den 5e januari. Men 26e så kom de lite blod o de har fortsatt så. Har oxå lite lätt mensvärk/molvärk men som du inget som stör.
    Är de mensen som kom så sjukt tidigt eller är de en mellanblödning?! Hur länge brukar en mellanblödning hålla på?!
    Fasiken känns som man har hundra frågor, haha !! :)

• Anonym (mens)
    MrsXaipho skrev 2011-12-28 11:51:38 följande:
    Jag har samma undran. Ska ha haft äl den 23/12 o mensen ska inte komma förrän den 5e januari. Men 26e så kom de lite blod o de har fortsatt så. Har oxå lite lätt mensvärk/molvärk men som du inget som stör.
    Är de mensen som kom så sjukt tidigt eller är de en mellanblödning?! Hur länge brukar en mellanblödning hålla på?!
    Fasiken känns som man har hundra frågor, haha !! :)
    Ja precis... Men är det mens så har jag sjukt liten mängd ;)   Kan de beror på stress? Äter ju inga p-piller eller dyligt kör 100% med kondom och samma partner sedan 4år så inga könssjukdomar då jag vet att vare sig han eller jag haft sig med någon annan....
  • MrsXaipho

Mm samma här, men vart går gränsen mellanblödning/mens. Haha!
    Ingen aning, trodde stress kunde skjuta fram mensen inte få den att börja tidigare.
    Jag äter inte heller några piller då vi försöker få en liten. Så jag känner mig lite lurad på en äl då jag borde haft den under julhelgen men nu verkar de som "mensen" kom istället. :/

• Anonym (mens)

Ja denna mån runt ägglossning fick jag bruna/blodblandade flytningar(inte större än flytningar) De kom 24/12 och vara än på kvällen tror jag nästan de har slutat men så på morgonen när jag har varit uppe så kommer de igen... har lite lätt mensvärk men inget jag störs av..
    har haft mens
    8-14/11
    och 8-14/12
    Vilket har varit helt normal
    Så from 24/12-30/12 så har jag haft blodblandade flytningar/sparsam mens räkt med tampong mini(brukar ha ++++tampong-normaltampong)
    har haft under veckan haft vita kletigare flytningar så som vid äl men i dag har jag mensvärk(inga flytningar kvar) är mensen på g nu? är ju bara 14dagar sedan mensen/flytningen?

har ju alltid haft 28-30dagar förut....

Svar på tråden mellanblödningar vid ägglossning