• Le0ne

Vad använder ni för trosor när ni är gravid?

Hej! Glad Har en liten udda fråga kanske. Jag har ett helvete att hitta bekväma trosor nu när jag är gravid i snart vecka 33 och magen blir bara större och större.. Alla trosor, även gravid trosor rullar bara ner under magen hela tiden och bildar en obekväm kant. Så jag undrar, vad använder ni för trosor? Eller bryr sig de flesta inte om att det rullar ner till en obekväm kant? Tungan ute Finns det inga trosor som har en sån där "till sydd kant" som mamma byxorna har? 

Kanske bara är jag som har detta problem.. Men om det finns fler, snälla ge mig lite tips! Skrattande

• Svar på tråden Vad använder ni för trosor när ni är gravid?
  • Dimitra

Använde samma trosor som jag alltid haft. Inte rullade det ner nån kant för mig trots att jag har ett par olika modeller att alternera mellan

The Dimitra universe.
  • MHM

Jag har alltid använt mina vanliga. Jag använder oftast låga trosor som ändå slutar under gravidmagen.

• Alvi

Har haft mina vanliga under alla 3 graviditeter, hipsters, funkat fint.

• Blå damcykel

Mina vanliga. Låga modeller med tyg som täcker hela rumpan. Bomull. Billiga. Inga string här inte, det har jag växt ifrån sen länge.

• Lullaby

H&m har helt un de rbara hipstersä de är sömlösa och säljs i 3 pack för 129 kr. bara svarta eller svart, vit och beige. Underbara. Kissade jämt pga hård resår över pissblåsan men inte med dessa. Syns inte, under byxorna. Men ta en storlek större än du brukar ha

• TigerLinn

jag använder mina vanliga har köpt några nya 3p på kappahl finns i vart eller vitt. hipster super sköna tror det är 129 k för tre st

• dalmatiner

Vad är det för trosor som går upp över magen och rullar ner, mammatrosor? Nä vanliga som slutar under använder jag!

Svar på tråden Vad använder ni för trosor när ni är gravid?