• Starbux

- 5 kg på 30 dagar!

De 5 sista kilona vill inte bort, men nu ska jag tvinga bort skiten på allvar! 1500 kalorier per dag med zumba och powerwalking så ofta som det går. Vinägervatten och Allevo Fiber Plus tabletter får hjälpa till.

Är det fler som vill få bort den sista vikten? Eller kanske bara lagt på ett par extra nu i vinter och vill få bort dem snabbt?

Häng med!! :D We can - and will - succeed!! 

• Svar på tråden - 5 kg på 30 dagar!
  • molie

Jag måste också gå ner, har 8 kg till mitt mål. Hade haft 5 om jag inte vräkt i mig en massa under juletiden. Jag ska försöka att inte äta godis och kakor, kan inte sluta om jag börjatSkäms.
    Har gått ner i etapper under en längre tid, började på 85 kg och är nu på 68, men nu vill jag nå målet inom kort! är ju så nära!
    5kg på en månad går att fixaGlad

• lovetove

Jag är med, kör igång med Cambridgekuren första januari. Mitt mål är 17kg ner, graviditetsvikt som inte vill försvinna. Har flera gånger börjat med andra dieter, men äter bara för mycket. Nu är jag sjukt motiverad!! Ska gå ner från 85kg till 68kg:) Första månaden ska jag gå ner MINST 5 kg!!

• theea

Hej här är en till som gärna hakar på. vi försöker bli gravida, så jag vill helst ner innan man går upp, och sen försöka att inte öka i vikt så mycket. väger 68 och vill ner till 60 helst

• lovetove

Hej!
    Hur har det gått för er? Jag började på min Cambridge kur igår, har gått på löpband 30 min idag, startvikt igår var 85,4 kg. 

• theea

Hej hej..här börja man med snabbantning, legat i magsjuka. idag är första dagen jag får behålla lite. så jag kör igång så fort jag mår lite bättre. kommer inte köra någon speciell diet, bara dra ner på socker

• Starbux

Själv failade jag rätt så hårt igår, massa mat och godis, ingen motion. Men idag vaknade jag lite halvsjuk, har bara fått i mig havregröt till frukost och en Allevo shake till lunch (so far so good!). Ska ta det lite lungt med motiuonen till att börga med, om jag nu håller på att bli sjuk. Menmen. 5 kg går väl snabbt nog! :) Kämpa på tjejer!! 

• lovetove

Thea - krya på dig!
    Starbux, jag förstår dig.
    Det är klart vi ska fixa 5 kg!!!  

• Lind a

Har också 5 kg som bara måste bort!! Blir zumba och powerwalks, inget godis!! Kan man klara det till mitten på feb tro...

• lovetove
    Lind a skrev 2012-01-02 19:03:12 följande:
    Har också 5 kg som bara måste bort!! Blir zumba och powerwalks, inget godis!! Kan man klara det till mitten på feb tro...
    Det borde du klara!!
  • Lind a
    lovetove skrev 2012-01-02 19:16:55 följande:
    Det borde du klara!!
    Hoppas
    Hur äter ni andra??

Jag har såå svårt att banta, då småäter jag mest och går ner upp...
     Tänker vara fri ifrån socker, inget godis eller fika alls tills jag gått ner dessa 5. Sen är tanken att ha en godisdag och försöka leva så för att slippa gå upp...
Svar på tråden - 5 kg på 30 dagar!