• Niiicole

Magont, illamående och diarre?

Fick jätte ont högt upp i magen vid 14 tiden idag. Hade käkat lunch vid 13. Fick även illamående och diarre, gick och la mig med en värmekudde på magen och låg i sängen i över två timmar med värk och sen så försvann det bara... Nu känner jag att det är "oroligt" i magen och kanske lite molnande värk i nedre magen. Är i vecka 28. Någon som vet vad det kan bero på eller har liknande problem? Ringde till 1177 men dom kunde inte ge mig några svar. 

• Svar på tråden Magont, illamående och diarre?
  • MMX2

Har haft samma sak från och till några veckor nu. Vet inte vad de är men gissar att bebisen ligger och trycker och donar. Är i v.40+1. Trodde först att jag skulle få tolka de som att förlossningen var på gång, men tyvärr har de ju ännu inte hänt någon.

• Niiicole
    MMX2 skrev 2011-12-28 17:35:33 följande:
    Har haft samma sak från och till några veckor nu. Vet inte vad de är men gissar att bebisen ligger och trycker och donar. Är i v.40+1. Trodde först att jag skulle få tolka de som att förlossningen var på gång, men tyvärr har de ju ännu inte hänt någon.
    Någon förlossning nu vill jag inte vara med om, den får allt stanna lite till! Men bebis rörde sig under tiden jag hade ont så känns inte så troligt att bebisen orsakade smärtan. Den rör i alla fall på sig nu och har gjort det hela tiden, så lever gör den!
Svar på tråden Magont, illamående och diarre?