• ladynorway

Spotify premium på mobilen????

Förlåt en klentänkt.......

Men,jag får inte till detta,behöver jag ha nån slags utbildning??

Altså,jag har en Ifone 4s,som jag vill ha spotify premium instalerad i....

HUR gör jag det?   Kan nån,på ett för mej,begripligt sett,förklara detta?      

• Svar på tråden Spotify premium på mobilen????
  • Sweet life

Har du ett premiumkonto kommer det funka att logga in i appen. Annars får du gå in på spotifys hemsida och skaffa ett premiumkonto.

• ladynorway
    Sweet life skrev 2011-12-28 18:43:15 följande:
    Gå in i "app store" tryck på sök och sök efter spotify....
    Har ju gjort detta....men hur/vart kommer jag till just Premium...?   *dum*
  • Sweet life
    ladynorway skrev 2011-12-28 18:46:50 följande:
    Har ju gjort detta....men hur/vart kommer jag till just Premium...?   *dum*
    Du måste betala för det... 99kr/månad kostar det och det betalar du med ditt visakort när du loggar in med dina användaruppgifter på spotifys hemsida...
  • ladynorway
    Sweet life skrev 2011-12-28 18:49:12 följande:
    Du måste betala för det... 99kr/månad kostar det och det betalar du med ditt visakort när du loggar in med dina användaruppgifter på spotifys hemsida...

I know....

Kan man betala på annat sett,tex via sin internetbank?   Jag har provat med mitt kort,funkar inte:(?)  Har iofs en vanligt betalkort..
    Laddar man ner dte på sin dator först..? ( gud,va jag känner mej korkad...)    
  • pojkmorsan

premimum blir de ju automatiskt när du loggar in på ditt konto. de flesta låtarna går inte att spela i mobilen utan premium..

• Sweet life
    ladynorway skrev 2011-12-28 18:56:32 följande:
    I know....

Kan man betala på annat sett,tex via sin internetbank?   Jag har provat med mitt kort,funkar inte:(?)  Har iofs en vanligt betalkort..
    Laddar man ner dte på sin dator först..? ( gud,va jag känner mej korkad...)    
    Nej, du behöver inte ladda ner det på datorn först... Har du ett existerande spotifykonto så kommer det automatiskt uppgraderas till ett premium så fort betalningen gått igenom. Vad jag vet funkar det bara med visa eller mastercard...
  • ladynorway
    Sweet life skrev 2011-12-28 19:00:02 följande:
    Nej, du behöver inte ladda ner det på datorn först... Har du ett existerande spotifykonto så kommer det automatiskt uppgraderas till ett premium så fort betalningen gått igenom. Vad jag vet funkar det bara med visa eller mastercard...
    Ok.....Du menar inte ett kreditkort nu,eller menar du bara en vanligt betalkort?
  • Sweet life
    ladynorway skrev 2011-12-28 19:32:10 följande:
    Ok.....Du menar inte ett kreditkort nu,eller menar du bara en vanligt betalkort?
    Jag har ett vanligt betalkort med ett visa märke på från swedbank och det funkar toppenbra...
  • ladynorway
    accept skrev 2011-12-28 19:53:13 följande:
    Jag betalar via Paypal, funkar klockrent
    Jagprovade det alldeles nyss nu!

Men,det avvisades! (??)  :( 
  • ladynorway
    accept skrev 2011-12-28 19:53:13 följande:
    Jag betalar via Paypal, funkar klockrent

Nu har jag ÄNTLIGEN lyckas betala med Paypal.....

Men,hur i hela friden lyckas man _aktivera_ sitt Spotify Premium????  
  • Sweet life
    ladynorway skrev 2011-12-29 13:30:48 följande:
    Nu har jag ÄNTLIGEN lyckas betala med Paypal.....

Men,hur i hela friden lyckas man _aktivera_ sitt Spotify Premium????  
    Det aktiveras automatiskt på det kontot du betalt för...
  • ladynorway
    Sweet life skrev 2011-12-29 13:41:15 följande:
    Det aktiveras automatiskt på det kontot du betalt för...

Jag kunde logga in,fixa en spellista på premium......loggade sen ut igen...och nu går det inte att logga IN igen !!?

Dom säger att _lösenordet_ inte är korrekt.....*river mej i håret*  
Svar på tråden Spotify premium på mobilen????