• Anonym (gravid?)

nån som hickade mycket i början av graviditeten?

letar graviditetstecken Cool jag har hickat hela dagen, har inte haft hicka sen typ för fem år sen. Har halsbränna och känns konstigt i magen. Haft ont i bröstet men jag ammar min 9 månaders fortfarande och har kännt en svullnad på höger bröst...

har mensvärk och jag fick min första mens den 29de november tror jag det var.

jobbigt att ha hicka hela tiden!!

• Svar på tråden nån som hickade mycket i början av graviditeten?
  • Anonym (gravid?)

någon???????????????

• Anonym (kanske 3 snart)

Jag testade positivt idag så allt är VÄLDIGT nytt men blev så snopen av ditt inlägg då jag faktiskt börjat hicka massor senaste veckan.. Haha... Hur långt gången är du? Säg inte att detta kommer fortsätta länge...

• Anonym (gravid?)
    Anonym (kanske 3 snart) skrev 2011-12-30 17:26:54 följande:
    Jag testade positivt idag så allt är VÄLDIGT nytt men blev så snopen av ditt inlägg då jag faktiskt börjat hicka massor senaste veckan.. Haha... Hur långt gången är du? Säg inte att detta kommer fortsätta länge...
    haha jag har testat mig men är inte gravid, fast har inte fått min mens än så hoppet finns ju iaf.

Grattis till graviditeten :) Min hicka har slutat nu haha

Jag testade 5 stickor och en vanlig CB alla visade negativt. Köpte då ett digitalt och det visade positivt. Jag har inte hickat nu på någon vecka så du kanske plussar nu i veckan då. Ge inte upp... Hoppas hoppas.. Kram

• Anonym (gravid?)
    Anonym (kanske 3 snart) skrev 2012-01-01 18:09:28 följande:
    Jag testade 5 stickor och en vanlig CB alla visade negativt. Köpte då ett digitalt och det visade positivt. Jag har inte hickat nu på någon vecka så du kanske plussar nu i veckan då. Ge inte upp... Hoppas hoppas.. Kram
    haha aha vad bra :) 5 gånger negativt? min mens har fortfarande inte kommit men har haft extrem mensvärk och ont i magen... så vi får se!! snart kanske jag ska göra ett test till, vet inte när bara :D

Jag har inte hickat på länge nu, men hickade du innan du fick reda på du var gravid?

Japp det var för kanske 1-2 veckor sedan. Sedan jag fick pos test har jag inte hickat =)

• Anonym (gravid?)
    Anonym (kanske 3 snart) skrev 2012-01-02 15:06:51 följande:
    Japp det var för kanske 1-2 veckor sedan. Sedan jag fick pos test har jag inte hickat =)
    haha okej vi får hoppas på pluss hos mig också :) när är du beräknad?

8-9 sept beroende på vart man kollar. Och jag hoppas verkligen det går vägen. När har du BIM?

• Kia82

Jag har varit lite hickig och mycket rapig under den här graviditeten och är det fortfarande Är i vecka 19 nu.

• Anonym (gravid?)
    Kia82 skrev 2012-01-02 22:11:28 följande:
    Jag har varit lite hickig och mycket rapig under den här graviditeten och är det fortfarande Är i vecka 19 nu.
    kommer du ihåg om de började innan du fick reda på din graviditet?
    Anonym (kanske 3 snart) skrev 2012-01-02 20:30:53 följande:
    8-9 sept beroende på vart man kollar. Och jag hoppas verkligen det går vägen. När har du BIM?
    jag tror min bim är 4-5 december. Har en kalender i min ipod som jag brukar skriva in när jag haft min mens, men nu har den gått sönder så får inte tag på informationen :P
Svar på tråden nån som hickade mycket i början av graviditeten?