Det här med soppdieten
Jag tycker den låter jättebra, men jag skulle tröttna rejält med att bara äta kålsoppa. Finns det andra soppor man kan köra så det blir lite variation?
Jag tycker den låter jättebra, men jag skulle tröttna rejält med att bara äta kålsoppa. Finns det andra soppor man kan köra så det blir lite variation?
Nej nejnej nej. Den funkar inte! (i längden) och du HATAR kålsoppa efter dag 1. Du rasae i vikt, men du går upp det dubbla sen.
Gör du annan soppa är det inte längre kålsoppedieten. :)
Jag körde den dieten i tre veckor och gick ner 5 kg. Skulle fortsätta men så var jag gravid
Nu i vecka 31 ligger jag fortfarande på samma vikt så nej man måste verkligen inte gå upp allt och lite till.
Nu menar vi kanske inte exakt samma diet, för den jag gick på åt man olika till den här soppan. Fisk en dag, nöttkött en dag, bananer en dag, osv.
Testa Itrims soppor. Www.itrim.se
Alla olika former av svältdieter håller unte i längden.
Du menar fortsätter svält. :) alla vet väl vad som händer med ämnesomsättningen under svält.
Jag är nog för gammal och erfaren för att gå på sånt där med dieter. ;)
Jaja.....
Jag mådde i alla fall bra på dieten och var aldrig direkt hungrig, men det blev ju lite enformigt efter ett tag även om man åt olika varje dag.
Men soppan i sej tyckte jag var god faktiskt