• Anonym (Kille)

    Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?

    Ja, jag undrar om alla kvinnor glatt kör alla möjliga ställningar och att det bara är för killen att säga till om han vill testa någon ?
    Menar då vanligt samlag inte komplicerat analt eller oralt.

    Eller är det vanligt att kvinnor har några vanliga ställningar typ missionären, rida osv. som man känner sig trygg i och inte vill ge sig på mer vågade saker.
    Menar inte att man skulle vara tråkig om man känner så, sex handlar ju om att båda ska trivas med det.

    Har inte så stor erfarenhet och frågar därför er kvinnor hur ni upplever det ?
    Eller även er killar hur era kvinnor sett på det.

  • Svar på tråden Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?
  • Anonym (Kama sutra)

    Vad är mer vågade? Så länge man orkar att hålla kroppen i den ställningen som önskas och killens stånd inte sloknar  så är det bara kul att testa olika! Flört

  • lykantrophona

    Jag kanske är fantasilös, men jag kommer inte på någon ställning jag skulle känna mig (känslomässigt?) obekväm med. Vissa ställningar någon kommit på är dock säkert fysiskt obekväma.

    Själv tycker jag inte att olika ställningar för vaginalt sex är något som är särskilt vågat eller speciellt, men vad vet jag? När jag känner för att göra något annorlunda och spännande så handlar det om något heeelt annat än positioner, haha.

  • Anonym (tjej)

    Jag skulle ställa upp, man måste ju våga testa ngt nytt :) Inte kul o köra samma ställningar hela tiden lixom, de skulle bli tråkigt..

  • Queenie70

    "ställa upp" betyder för mig att genomföra nåt man inte är så sugen på för sin partners skull.

  • Anonym

    Jag gillar inga ställningar bakifrån, så det skulle jag inte ställa upp på.

  • Anonym (tanten igen)

    Jag ställer, vad jag kan komma på, upp i alla ställningar, mycket gärna bakifrån. Dock ej analt för det vill jag inte alls men det var ju å andra sidan inte det frågan gällde heller

  • Anonym (Kille)

    Jag menade inga extrema ställningar utan tex bakifrån på alla fyra som kan upplevas som spännande och en favorit hos vissa medan jag får för mig att vissa kvinnor upplever den som djurisk eller kanske obehaglig.
    Tänkte på den och om det finns fler ställningar som kvinnor inte är så sugna på.

  • lykantrophona
    Queenie70 skrev 2011-12-30 19:16:37 följande:
    "ställa upp" betyder för mig att genomföra nåt man inte är så sugen på för sin partners skull.
    Ja, fast om man nu inte har något emot någon ställning alls, så är det väl ungefär samma sak som att "ställa upp", fast kanske positivare. ;)

    Själv tycker jag att olika ställningar passar olika bra beroende på snubben. Före min nuvarande kille tyckte jag att missionären var trist, men med hans kuk så är det skönt. Med min förra så brukade vi köra "inverse cowgirl" en massa, men den funkar inte riktigt med min nuvarande på samma sätt. Sex är alltid olika beroende på personen man har det med alltså. Men oavsett partner så har jag en speciell plats i mitt hjärta för doggystyle.
  • Anonym (tanten igen)
    Anonym (Kille) skrev 2011-12-30 19:50:21 följande:
    Jag menade inga extrema ställningar utan tex bakifrån på alla fyra som kan upplevas som spännande och en favorit hos vissa medan jag får för mig att vissa kvinnor upplever den som djurisk eller kanske obehaglig.
    Tänkte på den och om det finns fler ställningar som kvinnor inte är så sugna på.
    Just att den känns djurisk är det upphetsande tycker jag. Vi är trots allt djur!
Svar på tråden Ställer ni kvinnor upp på alla ställningar ?