• Anonym (den kåte)

Överkåt?

Jag är en tjej. Jag tror jag är mer kåt än min pojkvän. Efter att vi har haft sex kan jag komma igång efter fem minuter igen. Och då menar jag flera ggr om. Detta händer inte så ofta, då min pojkvän inte alltid orkar om ni förstår..

jag kan vakna på morgonen o känna mig sugen, men då är han för hungrig och vill äta. Skäms ju lite, är jag överkåt eller nåt?

Kan ligga och tafsa på honom.. Det tycker han är OK, men jag vill ju inte ligga och peta på honom själv.

Vi har sex nästan varje gång vi träffas, ibland flera ggr. Men varför blir jag aldrig nöjd? :/

Skäms så.. det brukar ju vara killen som är den kåtaste, så som jag uppfattat det. Är jag beroende av sex? :/

Tacksam för svar

• Svar på tråden Överkåt?
  • Jillf

Du, jag tror inte att du på ngt vis är överkåt. Vad jag förstår så bor ni inte tillsamman? Jag tänker tillbaka på den tiden då vi inte bodde ihop jag och sambon och innan barnen...ja var väl sås om du beskriver det

Att du upplever det som att du vill mer, det är nog ganska vanligt för oss tjejer att vilja mer tidigt efter men killar verkar ju dessvärre inte ha den förmågan alla gånger.

Om du nu skulle vara överkåt som du skriver, vad är det för fel med det då? Bara undrar

• RonjaRovardotter

Tror att det där är en myt att det är killen som ska vara kåtast. Och bor man inte ihop så tar man igen det man inte får dagligen.

• Anonym (den kåte)

Det som känns fel med att vara överkåt.. är att det känns som om jag är besatt av sex, inte klarar mig utan det.

Och nej, vi bor inte tillsammans .

• Family 5

Man när man är nykär så är man oftast som kaniner ju... Din kille kanske gillar att du tar initiativet också. Är också den som vill mer än han fortforande efter 11 år..

• Anonym (den kåte)

det är lite jobbigt ibland. kan bli lessen för att han inte vill. kan få för mig saker att han inte vill pga nåt . hmm, men jag får arbeta på det ;) skönt att höra att man inte är ensam .!

Ps. min kille är oxå väldigt kåt av sig, därför jag börjar fundera på om det är mig det är fel på ;)

• Anonym

jo den tiden kommer man ihåg. det kunnde bli en 2-3 ggr om dagen ibland. Man kan säga att man bliv lite öm där nere och kunde behöva vila den en dag eller 2. hon kände likadant ibalnd fast lusten, den bliv inte mindre. hos oss så är det mer hon som är trött, eller behöver gå på tjo på morgonen. jag kan vara både morgonkåt och kvällskåt. hon blir väldigt sugen ibland om hon får en öl eller 2 ;)

• Anonym

Jag är som du TS... hihi.. Kan onanera flera ggr på en dag, och ha sex.. haha!! Skäms lite men nu vet ja att ja inte e ensam..
    Min kille e som din kille.. på morgonen e han hunrig och ligger knappt kvar och myser heller.. Lycka till

Svar på tråden Överkåt?