• Anonym (Kiss)

Min fru vill kissa

Min fru vill rida av mig och kissa samtidigt.

Men jag vet inte om jag vill, någon som har provat?

• Svar på tråden Min fru vill kissa
  • Anonym (Kiss)
    ShutUp skrev 2011-12-30 19:41:24 följande:
    Men åh!! Herrejisses
    Jasså...
  • Trust me

Vad är det värsta som kan hända? Att du tappar ståndet?

Let me corrupt you
  • IsDimma

Jag har testat mitt ex gillade det. Själv föredrar jag att vara den som tar emot. Men visst, jag får väl erkänna att rätt nice var det ju
    När du nu inte är helt motvillig så varför inte testa. Du kanske kommer att älska det. Eller så är det inget för dig och då vet du (ni) ju det

• petnet

Prova.

Tyckte inte om det så behöver du inte göra det igen. 

• Anonym (Alltid kåt)

Jag skulle gärna testa.

• Anonym (totte)

OJ Oj Det verkar farligt... För Guds skull gör det inte......

• Anonym (totte)

Förlåt , jag bara skoja... låt henne pissa på å passa på å gapa stort

• HäckHäxan

Hoppla in i duschen och kör på eller lägg ett täcke under er på golvet, bara att kasta i maskinen ännu.

Det är dock inte så lätt att faktiskt kissa när man är fylld har jag hört Oskyldig

Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • Anonym (kvinna)
    HäxanSurtant skrev 2011-12-31 04:13:35 följande:
    Hoppla in i duschen och kör på eller lägg ett täcke under er på golvet, bara att kasta i maskinen ännu.

Det är dock inte så lätt att faktiskt kissa när man är fylld har jag hört Oskyldig
    Jag tror heller inte det är så lätt att kissa då man rider samtidigt. Jag och mina vänner tycker alltid det tar lite längre tid att kissa när man går på toaletten efter sex. Blir liksom en fördröjning, och får trycka på lite mer..
  • Anonym

Lycko.. har frågat min fru om hon ville, men hon ville inte :o(

• Anonym (våtsex)

Jag har provat det många gånger, gillar våtsex på alla sätt. Det är väldigt skönt, hett och intimt när hon rider mig och kissar samtidigt. Kiss är helt sterilt och ofarligt, bara tvätta/skölja sig med lite vatten efteråt. Prova en gång, jag lovar att du inte kommer att ångra dig. Men skulle du mot all förmodan inte gilla det, så är det bara säga nej i fortsättningen.

• Peter46

Jag skulle också testat, men frågan är: Vill du? Vill du det, så testa. Gillar du inte det, säg det. Kul med folk som vill experimentera lite.

Lycka till

Svar på tråden Min fru vill kissa