• Anonym

Killar som raggar på Wordfeud

Vad jag fattar det som så börjar fler och fler killar ragga på wordfeud. Inte bara de som är singel utan även de killar som är upptagna. 

Har ni råkat ut för det?
    Kan vi inte skriva deras "alias" här så vi vet vilka dom är. Eller kanske rent utav hittar vår sambos nick här.

Är själv lite orolig att min sambo kanske sitter och pratar med tjejer där då han spelar mot många tjejer och man kan ta bort spelen sen utan nått slags spår på att dom pratat.  

• Svar på tråden Killar som raggar på Wordfeud
  • Anonym

Det känns som allt fler är bara ute efter att snacka/ragga... jag vill SPELA. Så ja, jag har noterat detta och det känns så desperat...

• Anonym

Jag har råkat ut för flera ja, nu kommer jag inte ihåg vad dem hette...

En blev jag tillslut arg på och skrev att det finns otrohetssajter du kan ragga på, men jag är inte intresserad. Då tryckte han på resign... Tönt!

• Quinna

Hahahaha.
    Ännu en sak för paranoida fruntimmer att oroa sig för.

Keso är köttfärs gjord av mumintroll.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 19:50:28 följande:
    Paranoja?
    Klart man är paranoid i dessa tider där det är så lätt för ens partner att ragga m.m på telefonen och datorn utan att lämna spår efter sig. 
    Men nu handlar det inte om mig mest, vill mest bara lyfta ämnet, finns säkert många som har kommit på sin sambo med just sånt.  
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 19:53:19 följande:
    Klart man är paranoid i dessa tider där det är så lätt för ens partner att ragga m.m på telefonen och datorn utan att lämna spår efter sig. 
    Men nu handlar det inte om mig mest, vill mest bara lyfta ämnet, finns säkert många som har kommit på sin sambo med just sånt.  

Varför skulle han vilja ragga om han redan är upptagen?

Gör du själv det?

Pratar ni med varandra i er relation?     
  • Anonym
    Quinna skrev 2011-12-30 19:51:44 följande:
    Hahahaha.
    Ännu en sak för paranoida fruntimmer att oroa sig för.
    Även fast "vi" är paranoida så är det väl ändå inte kul att stöta på svin som t.ex raggar, skriver oanständiga saker på chatten m.m? 
  • Vildand

Javisst raggar en del. Då har jag en riktigt usel bild på mig själv, grådaskig och i en sån hemsk vinkel att jag ser ut som ett rynkigt russin och med båda mina barn (smutsiga och vilda ser de ut). Finner det rätt komiskt. 

De flesta brukar  sluta rätt snabbt dock. Jag spelar bara och skickar på sin höjd ett Grattis till ovanligt lyckade ord eller när motspelaren vinner Glad.  Så de som är ute efter att småprata eller ragga brukar resigna tämligen fort. 

Har inte lagt ett enda användarnamn på minnet. 

Angående din sambo så tror jag du inte ska oroa dig. Att ragga på Wordfeud måste ju ändå vara höjden av desperation och jag förstår inte hur man skulle lyckas med det? Alltså så det verkligen skulle bli något av det.  

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 19:55:41 följande:
    Varför skulle han vilja ragga om han redan är upptagen?

Gör du själv det?

Pratar ni med varandra i er relation?     
    Det finns något som heter sexmissbruk. 

Nej, jag gör det inte.

Ja, det gör vi. Men någon som lever i ett missbruk brukar sällan vara ärlig.  
  • Anonym

Även fast det inte skulle bli något av raggandet så är det ju ändå ett svek. Eller ser inte ni det så? 

Svar på tråden Killar som raggar på Wordfeud