Gravid vecka 31 ont i mellangärdet.
Är gravid i vecka 31 och har ont i mellangärdet haft det i flera veckor nu gör ont precis mellan revbenen där hjärtat sitter. Brukar ofta vakna mitt i natten utav att jag har väldigt ont där ibland går det knappt att röra sig precis efteråt så får jag ibland som sendrag över hela magen som gör att jag måste lägga mig på sidan annars går det inte över. Men har tänkt att det är väll "normalt" som allt annat under en graviditet. När jag varit hos bm så har jag inte kommit ihåg att nämna det trotts att jag tänkt fråga.
Någon som känner igen sig?
Eller kanske har nån aning om vad det kan vara?
Har även börjat få problem med illamående till o från fick ligga inne några timmar pga vätskebrist hade inte kunnat behålla något på 3 dagar. Det var för 2 - 3 veckor sedan. Kände av illamåendet imorse med men det gick över som tur var. Det är min andra graviditet och jag hade inte något av detta med min första, dock fick jag magmunsbråck då så läkarna tror att det kan ha blivi lite värre o att det är därför jag mår illa, men nu när man läser på nätet så börjar ja nästan tro att det kanske är nåttt annat? Men vad vet ja inte. Ska till bm på torsdag igen nästa vecka så får väll fråga då men tänkte mest på om nån annan därute kännt liknande?