• MrsLondon

Täckbyxor, vart köpa??

Nu när vintern är här börjar det bli kallt om både ben och rumpa.  Får inte på mig mina täckbyxor och behöver då nya.  Var på InterSport idag, men inte fanns det något där. Allt var alldeles för trångt om magen.

Ni som är gravid, har ni täckbyxor på er nu på vintern, eller vad har ni?  Finns det nå tips där ute som någon vill dela med sig av?   Det är 8 veckor kvar till beräknad förlossning. Ska jag kanske vänta tills efter förlossningen och hoppas på att hitta ett par då, eller leta vidare med lykta och hoppas på att få sig ett par täckbyxor?  Vill ju kunna vara ute i det mysiga vädret med all snö som jag älskar så mycket   Glad

Kram på er och GOTT NYTT ÅR!!

// London

• Svar på tråden Täckbyxor, vart köpa??
  • moii

Har ett par hängslebyxor som jag låter vara öppna + en magvärmare från woolpower, funkar fint :)

• MrsLondon
    moii skrev 2011-12-30 23:03:36 följande:
    Har ett par hängslebyxor som jag låter vara öppna + en magvärmare från woolpower, funkar fint :)
    Åhå, tack för tipset  =)  Det får jag spana in
  • Dixie

mina täckbyxor har hängslen - så när jag var gravid knäppte jag dem inte - med en lång jacka går det bra!

• MrsLondon
    Dixie skrev 2011-12-30 23:20:12 följande:
    mina täckbyxor har hängslen - så när jag var gravid knäppte jag dem inte - med en lång jacka går det bra!
    Kanon- tummen upp!  =)
  • chanella

Jag instämmer - hängslen och öppen gylf. Jag har lång kofta och jacka som värmer magen! Köpte mina på Stadium.

Svar på tråden Täckbyxor, vart köpa??