• Fiamedbarn

Desperat efter en schysst BH! Någon som prövat TV-shops sömnlösa BH:s; Aire bra, Ahh bra, Genie bra eller kanske Comfortisse bra?

Jag vill köpa en bra bygellös bh och har förförts av Tvins reklam för Aire bra. Men jag tvekar eftersom det är så dyrt och eftersom jag läst en del negativa recensioner. Egentligen skulle jag vilja pröva alla dessa Bh:s innan jag köper dom, men tyvärr finns de bara på postorder. Så har någon provat någon av dessa Bh:s och vad är i så fall omdömet?

Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  • Svar på tråden Desperat efter en schysst BH! Någon som prövat TV-shops sömnlösa BH:s; Aire bra, Ahh bra, Genie bra eller kanske Comfortisse bra?
  • Fiamedbarn

Hmm, man ska tydligen kunna sova i dom också, så vad jag menar är naturligtvis SÖM--lösa bh:s. Inget annat Ni får också gärna ge tips på andra bygellösa bh:s än de som nämns...själv har jag hittat en som funkar ok. Oro blu Dolcevita Brassière. Men den är lite väl tight och för låg under ärmarna tycker jag.

• Fiamedbarn

Puffar lite eftersom jag tror att det finns många på nyårsnatten med samma problem!

• Ntme

Jag använder airbra, älskar den!! Super bekväm även när man har gravid ömma bröst!! Bästa köp kg gjort

• Fiamedbarn

Ntme, tusen tack för ditt svar!  Vad kul att höra! Köpte du den med spets? Har du stor byst (det har inte jag)? Och tog du samma storlek som din vanliga tröjstorlek (som de säger att man ska)?

• Ntme

Tog den med spets i min vanliga tröjstrl. Har c-kupa men har sen dess gått upp till E-kupa utan att känna att airbran är för liten

• fettofjant

stjäl tråden lite :P

funkar den även på stora och TUNGA bröst? jag drar ca 80J i BHstorlek just nu. och är gravid så dom kommer garanterat bli större och störst när mjölken rinner till .. med dottern hitta jag ingen större än 80L och den va för liten för amning så. jag vill ha nått som "håller upp" dom lite också för dom är ganska hängiga.

• Fiamedbarn

fettofjant, vad jag har hört utifrån kritiken på olika forum så är det just en stor del av kritiken - att den för tyngre/större bröst inte stöttar som den utsäger sig för att göra.  Det gäller alltså Aire bra. Men Genie bra har dubbla lager och sägs ge lite mer stöttning, men där får man ta en större storlek än vad man brukar eftersom de är lite trånga...

">

Svensk försäljare:

http://www.tvshop.com/SE/products/202192/218770?gclid=CPX2iMufra0CFYlzmAodYC5fNw

En kund som har gjort ett videoinlägg som recension av Genie bra:

">

• m2b

En superbra bh utan bygel är cariwells gravidbh, den är lite billigare, men den är väl kanske inget man har under en vringad tröja, eller djuptringad då den går ganska högt upp.......men den är verligen superskön tycker jag

Svar på tråden Desperat efter en schysst BH! Någon som prövat TV-shops sömnlösa BH:s; Aire bra, Ahh bra, Genie bra eller kanske Comfortisse bra?