• michaB

    Vad kan jag köpa som tack för hjälpen?

    En nära släkting till mig har varit snäll och övningskört med mig så jag ska kunna ta mitt förbaskade körkort. Som tack för all tid hon har lagt ut på mig vill jag köpa något men vet ej vad. Det är till en tjej (som för den delen redan har allt).
    Kan ni hjälpa mig att komma på något kul som jag kan ge till henne som tack för hjälpen!?!?!

    Tack på förhand! :)

  • Svar på tråden Vad kan jag köpa som tack för hjälpen?
  • Good Golly Miss Molly

    Vilken prisklass hade du tänkt att presenten skulle vara i?

  • m2b

    blommor det blir man väl alltid glad för? Whiskey? Hon har säkert gjort dt för hon gärna ville hjälpa till, hon förväntar sig säkert inget, men det är klart man vill säga tack, men då behövs ju inte mycket, bjud ut henne på middag är ju en annan idé

  • michaB
    m2b skrev 2012-01-01 22:41:29 följande:
    blommor det blir man väl alltid glad för? Whiskey? Hon har säkert gjort dt för hon gärna ville hjälpa till, hon förväntar sig säkert inget, men det är klart man vill säga tack, men då behövs ju inte mycket, bjud ut henne på middag är ju en annan idé
    Jag har frågat henne själv vad hon vill ha som tack för hjälpen men såklart vill hon inte ha något, och eftersom hon redan har allt så blir det så svårt att komma på något :/ Blommor och middag är bra! :)
  • Regnig måndag

    En spabehandling!
    Det finns i alla prisklasser.


    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Karriis

    Fyll en korg med lite roligt? :) då kan du även göra en personlig present! :)
    Lite merci-choklad, doftljus, ochdärtogfantasinslut ;)

  • Oklok

    Som andra sagt spa! Biljetter till nån föreställning, kika på Ticnet man kan hitta mycket kul. Även nån form av upplevelse, typ något från liveit?

Svar på tråden Vad kan jag köpa som tack för hjälpen?