• Anonym (undrar)

min sambo fyller 40, vad ska jag hitta på för present???

Ja, som frågan lyder...
    Sambon fyller snart 40 år o jag har INGEN aning vad jag ska hitta på till honom.
    Han säger att han har allt som han vill ha, men man vill ju hitta på nåt spec iaf.
    Han gillar data/elektronik prylar väldigt mycket, men tycker ändå att han har allt sånt han behöver?! :)

Nån som kan komma med förslag??

• Svar på tråden min sambo fyller 40, vad ska jag hitta på för present???
  • cid

Upplevelser brukar ju alltid vara smidigt i sådan situationer.. 

• Anonym (....)

Slå in dig själv i en röd fin rosett =)

• Anonym (undrar)

Har funderat lite på en resa, men oas resar han rätt mycket i sitt jobb...
    Bah, att det ska vara såå svårt!! Obestämd

• Anonym (undrar)
    Anonym (....) skrev 2012-01-02 08:38:57 följande:
    Slå in dig själv i en röd fin rosett =)
    Jaa-a du det låter som en idé! Skrattande
  • Anonym (....)

men han reser ju inte med dig i jobbet antar jag =) så en mysig semester för er blir säkert hur bra som helst! =) Å så den där rosetten då förstås.

• mammakrammia

Jag har också rest mycket i mitt jobb (innan barn) så för mig var det inte så lyxigt att resa. Vet du vad jag hade uppskattat?
    En dag då ni stängde av telefonerna, datorerna och bara umgicks bara ni HEMMA!
    God frukost i sängen med en bra bok i present och sånt lyxigt badkit, nya mjukiskläder, kanske en ny handduk, massageolja
    , ett bad med en god öl (om han tycker om det) och tända ljus,
    en massage efter badet,
    se nån film och mysa med varandra tillsammans med en stor godispåse,
    sen middag med levande ljus fortfarande i mjukiskläderna.
    och efter middagen bara fortsätter ni att mysa och ha tid till varandra, spela nått spel eller göra nått som ni uppskattar!

Det är iaf vad jag önskar mig!!!!!

• fuzzyvannelli

Jag köpte en matlagningskväll till min sambo när han fyllde 40. Han och två kompisar gick dit och lagade goumetmat. Efteråt gick dom ut och hade kul. Jag gav honom även pengar till denna utekväll.
    Min sambo är en sån som köper allt han vill ha, så något materiellt var inte möjligt. Jag råder dej att satsa på en upplevelse, helst en han får göra med sina kompisar! 

• Anonym (undrar)
    mammakrammia skrev 2012-01-02 08:49:10 följande:
    Jag har också rest mycket i mitt jobb (innan barn) så för mig var det inte så lyxigt att resa. Vet du vad jag hade uppskattat?
    En dag då ni stängde av telefonerna, datorerna och bara umgicks bara ni HEMMA!
    God frukost i sängen med en bra bok i present och sånt lyxigt badkit, nya mjukiskläder, kanske en ny handduk, massageolja
    , ett bad med en god öl (om han tycker om det) och tända ljus,
    en massage efter badet,
    se nån film och mysa med varandra tillsammans med en stor godispåse,
    sen middag med levande ljus fortfarande i mjukiskläderna.
    och efter middagen bara fortsätter ni att mysa och ha tid till varandra, spela nått spel eller göra nått som ni uppskattar!

Det är iaf vad jag önskar mig!!!!!
    Ska absolut följa ditt förslag! Solig Var idag o köpte lite nya myskläder till honom (jag fick av honom i julklapp)  o massageolja Flört
    Han har ett rätt stressigt jobb o gissar att han kommer uppskatta denna lugna sköna dag med bara mej. Dottern ska iväg till mormor o stanna där över natten så...

Tack alla ni som gett förslag!!
Svar på tråden min sambo fyller 40, vad ska jag hitta på för present???