• Anonym (Nytt)

Få penisen mer hal...?

Jag undrar om glidmedel (ätbart) är svaret på min fråga eller om andra "metoder" finns?

Jag tycker ibland att min killes penis är för torr (?) när jag suger honom...Vill få den mer hal och glidig liksom....
    Men hade nog inte klarat att spotta ut saliv på den....
    Kan ni rekommendera något glidmedel eller annat för att få den mer blöt när jag suger?

• Svar på tråden Få penisen mer hal...?
  • Anonym

apotekets "klick" e suverän....ha det så mysigt

• Anonym (Nytt)

Perfekt!

• Anonym

Har motsatta uppfattningen om klick. Eros tycker jag är super. Finns en del med smak på också, kan ju vara roligt kanske.

• Anonym

Vet inte just när man suger, men när man ska smeka den brukar jag ta på typ "apotekets dush o badolja". Tycker det blir härligt glid...frågan är bara hur det smakar? =)

• Anonym

Olivolja. Smakar gott och är dessutom nyttigt!

• Anonym

När jag suger brukar jag bara låta saliven göra jobbet, liksom, inte spotta riktigt utan lägga saliv på toppen och sedan fördela ut det över hela med munnen.. Förstår du vad jag menar..?

Personligen hade jag inte velat använda glidmedel, blir så kemiskt då på något vis..

• Anonym

klick är ju bra..men kanske lite roligare med smaksatta glidmedel..sånna finns att köpa på nästan varje sexshop.
    annars är ju eros ett superglidmedel

• Pikku Enkeli

Håller med om att Eros är olagbart.. Smaksatta har oftast inte nån jättebra glideffekt, de blir mest kladdiga.. Så vill man ha glid är det Eros som gäller.

• CoMad

nej precis, smaksatta är nog mest till för att det ska va gott och för att skojja till det

• silverstar

Barnolja tycker jag är bra....

• cruZZe

Vart köper man glidet eros? Vi har kört med klick då vi hmmm behöver glid
    Men den liksom torkar och blir klissig efter bara liten stund tycker vi.

• bambigirl

Alltså, man behöver ju inte spotta ut saliven, man kan bara låta den komma så blir penisen lagom hal...

• Anonym (Nytt)

SÅ mankan använda Eros när man ska suga? Trodde inte det var bra att "slicka upp" glidmedel... För min mage alltså

• Anonym (Nytt)

Babyolja? Köper man det på apoteket? Men smakar det verkligen okej att få i munnen?

• Pikku Enkeli

Av Eros använder man så ytterst lite att jag har svårt för att tro att det ska vara farligt på något sätt.. Babyolja lär ju smaka mer illa iaf.. Eros märker inte jag av..

• CoMad

med eros räcker det ju med en droppe så kanar man all världens väg :P haha så det smakar nog inte så mycket..å babyolja blir ju gärna lite kladdigt om det blir för mycket

Svar på tråden Få penisen mer hal...?