• philip2009

modifast ren kur i 2 veckor start idag ,flera ? tips och råd .

Hej

Måste går ner minst 10 KG idag väger jag 70,6 till min 156 cm längd , ska köra modifast då smakar den jätte bra jäfört med natrudiet .

Någon annan vill hänga med ? 

ni som har provat hur har det gått ? är det svårt att köra ren kur ? och vad ska man göra när man håller på att bryta upp ?

tack          

• Svar på tråden modifast ren kur i 2 veckor start idag ,flera ? tips och råd .
  • Smurfmamma

Haha, jag började också idag, men med NaturDiet
    Målet är också 10kg innan mitten på feb då jag åker på bröllopsresa.

• Pilla70

hej! tänkte oxå köra en ren kur och har börjat idag. Har dock mycket mer än 10 kilo att gå ner med det är mitt första mål.
    Tänkte att modifast kuren skulle vara en kickstart för mig att komma igång och lite pepp för att gå över till bättre kost och bort med sockret.
    Kan ju säga att det vart en tung dag med mens på G som gör att jag vill äta hela tiden och att man ätit massor över jul och nyår. Så jag är hungrig!!
    men men hoppas det känns bättre om någon dag.

Älskar mina små prinsar och min stora prins
  • philip2009

Jag fuskade redan idag åt linssoppa , vet nån om man går mycket upp i vikt av den ?

• Smurfmamma

Åh vad gott! Ska jag göra sen när jag är klar!
    Linssoppan isig är inte onyttig om den är vattenbaserad? Men tanken med ren kur är just ren kur.
    Kanske lyckas du bättre om du gör som mig, jag började förra veckan med att byta ut enskilda mål mot shakes och åt inga kolhydrater. På detta minskade jag 2 kg och idag gick jag på den rena kuren.
    Det har varit lite tungt men inte så som jag trodde, nu halv 7-7 väntar dagens sista mål som blir en shake

• philip2009

jag har tagit frokust + lunch + mellan mål shakes endast middag blev linssoppa , och tänker absolut inte äta något mera till kvällen i så fall om jag är hungrig då tar jag en påse shake.

• itmorsan

Jag hänger gärna med! Började Modifast-dieten igår och skall köra på heltid i två veckor.

De största prövningarna hittills är när resten av familjen äter väldoftande middagar och att få i sig tillräckligt med vatten. Vid middagsdags får hunden en längre promenad.

Har lovat mig själv att när jag kommer i mina gamla ridbyxor igen skall jag belöna mig med en islandshästtur!   

• philip2009

alla är välkommna här ,vad köper ni modifadt billigast jag har beställt idag från hemsidan .

• 2tomtaro4troll

jag startade idag, köe en blandning av naturdiet,nutrilett och quick diet.... jag föredrar olika smaker då det blir lättare så =)

André-0502, Leon-0709, Bella-0903, Bebis-1008
  • Presario

Jag måste fråga, när
    Man kör såna här dieter, hur är det med orken? Orkar man hålla igång med
    Träning och sånt när man inte
    Äter något alls?
    Jag är livrädd att jag inte orkar träna med hundarna och att jag ska bli utmattad och inte ha något tålamod med barnen om jag skulle provat en sån här typ av diet!

• philip2009

det varerae från person till person har själv 2små barn och jobbar och skötar stort hus . jag vägde mig idag minus ett kg på en dag .väger 69.5

Svar på tråden modifast ren kur i 2 veckor start idag ,flera ? tips och råd .