• saaaaaaaaaaara

när fick ni mens första gången?...

undrar bara för jag är den enda i min klass som inte fått men inte för de gör nåt och skulle hellst aldrig få men jag bara undrar om de är försent eller om de är alla andra som är tidiga men de tror jag inte för man hade ett samtal om de i 6:an....

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden när fick ni mens första gången?...
  • roffe

Hur gammal är du? Har man inte fått mens när man är 16-18 så ska man gå till läkaren bara för säkerhetsskull så inget är lite knasigt :) 

• saaaaaaaaaaara
    roffe skrev 2012-01-03 01:17:04 följande:
    Hur gammal är du? Har man inte fått mens när man är 16-18 så ska man gå till läkaren bara för säkerhetsskull så inget är lite knasigt :) 

fyllde nyss 15 men de flesta har fått när de är 13 så jag bara undrar om de är konstigt...
  • SHAKAWKAW

Jag var 11 år när jag fick mens. Men jag tror det är väldigt tidigt.

Min vän var 16 år gammal när hennes mens kom. Så det är inte för sent för dig.

• La Lola

Det var på sommarlivet mellan 5:an och 6:an.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • LaYa01

Någon månad innan jag fyllde 10.

• whitetrach86

fick strax innan jag fyllde 16, var också ensam om att inte fått mensen i min klass.. fast jag tyckte bara att det var skönt att slippa springa på toa och krångla med skydd Skrattande

• roffe
    saaaaaaaaaaara skrev 2012-01-03 01:38:31 följande:
    fyllde nyss 15 men de flesta har fått när de är 13 så jag bara undrar om de är konstigt...
    Nejdå :) Den kommer säkert sen. Dock är det inge vidare kul att ha ont och blöda en vecka :P hehe  Men oroa dig inte i onödan :)
Svar på tråden när fick ni mens första gången?...