Söker dig som är medberoende, anhörig till sexmissbrukare eller är sexmissbrukare själv
Hej!
Jag har länge studerat ämnet och tänker nu göra en dokumentärfilm om kärleks och sexmissbruk.
Främsta anledningen är för att folk ska förstå hur vanligt det är och vilket enormt problem det har blivit! Familjer förstörs och de som går in på sexchatterna kan hamna i djupt beroende.
Jag söker efter dig som kan tänkas ställa upp i min film, som kommer att spelas in i februari-mars.
Du kan naturligtvis vara anonym, ditt ansikte kan vara dolt och din röst förvrängd, om så önskas.
Mitt filmteam består av mig(kvinna 29 år) samt en assistent(kvinna). Vi kan filma i din hemmiljö eller på helt annan plats. Beräknad inspelningstid 1 timma. Vi har ingen budget men kan försöka hitta en vettig lösning, fika och eventuell reseersättning.
Du som ställer upp bör göra det i första hand för att du känner att detta är något som det borde talas mer om, du vill vara med och öppna folks ögon. Sexmissbruk är otroligt destruktivt och många vet inte ens om att de är i ett beroende.
Vid intresse - skriv ett mail till min inbox på familjeliv.
Tack!