Fråga om att pulla och kvinnans orgasm
Hej, jag undrar om jag kan få tips om hur man pullar en tjej. Så klart olika från fall till fall, men jag verkar urusel på det. Om jag pullar min tjej för att hon ska bli blöt och ha det skönt så tar hon bort min hand ganska snart, förmodligen för att det är mer obehagligt än skönt.
Jag brukar göra ungefär som jag har sett tjejer onanera på porrfilm, dvs lägga större delen av handen över blydgläpparna och gnugga/massera ganska fort och växelvis stoppa in ett finger i slidan samtidigt som jag slickar på hennes bröst. Jag gör inte misstaget att gå direkt på klittan med ett finger för det är obehagligt för dom flesta har jag läst.
Alla tips tas tacksamt emot.
Sen undrar jag även om tjejer förväntar sig att alltid få orgasm. Dvs ska man använda handen tills hon kommer varje gång, eller räcker det ibland/sällan?
I min biologibok från nian står det att pojken kan använda handen eller penis för att smeka flickan till orgasm. Det står alltså kan men inte ska och i sådana fall hur ofta.
Själv skulle jag dö av frustration om jag inte fick spruta varje gång jag har sex, men det är kanske inte samma sak för tjejer?
Ifall man ska använda handen ska man göra det då innan eller efter man kommit själv?
OBS jag vågar inte fråga henne själv av rädsla för att verka oerfaren. Hon är min första tjej men jag är inte hennes första kille