• Binegar

    Hund-skylt att sätta på ytterdörren..var får jag tag på en sådan?

    Ni vet sådana gula skyltar t.ex. "Här vaktar jag" som många har om de äger en hund. Eller sådana som kan sitta i bakrutan på bilar som säger "Hund i bil" etc.

    Jag såg en gul skylt i somras, som jag sätter på dörren där det står "Vid brand - rädda oss!" med en bild på en hund + katt. Jag vill ha en sådan "brand-skylt"..gärna just med bilder på katt & hund. Någon som vet var jag får tag på sådana?

  • Svar på tråden Hund-skylt att sätta på ytterdörren..var får jag tag på en sådan?
  • lillamikaela

    Fråga i djur affären eller om du bor i Lgh fråga fastighets ägaren jag bor i Lgh o de fanns sån på dörr. Där de står vi bor oxå här eller nått sånt så ska man Ringa in vilket. Brukarfinnas på marknader på sommaren såna stånd med massa klister märken osv:) annars ring din brand station eller veterinär o kolla .

  • Binegar
    Nattis90 skrev 2012-01-04 01:07:34 följande:
    Sök på google , du kan hitta massor med fina & roliga skyltar :)
    vad googlar du på då?
  • mpaj

    Aha, nu läste jag mer noggrant vad du skrev. Skylten jag har är endast med katt. Minns inte om dom hade med både katt och hund.

  • Maximus01

    I djuraffären köpte jag min " här vaktar jag ingång sker på egen risk " . Fanns andra sorter där också så antar de kan finnas där .

Svar på tråden Hund-skylt att sätta på ytterdörren..var får jag tag på en sådan?