där fick du Anna Wahlgren
www.aftonbladet.se/nyheter/article14164603.ab Som jag alltid vetat, nu kommer sanningen fram om denna människa. SKÖNT
www.aftonbladet.se/nyheter/article14164603.ab Som jag alltid vetat, nu kommer sanningen fram om denna människa. SKÖNT
Tyvärr tror jag inte att ens det där kommer att bita på sektmedlemmarna.
"Försöker ta heder och ära av mig" Vilken heder ochära? Så länge Anna Wahlgren förespråkat att barn ska marinera i sitt eget bajs för att de ska förstå att de inte ska bajsa mitt i natten, så länge Anna Wahlgren förespråkar och hejar på föräldrar att låta barnen gråta hysteriskt alldeles ensamma bara för de ska sova, så länge Anna Wahlgren fortsätter hävda att npf-diagnoser inte existerar så kommer hon inte ha någon heder eller ära i behåll. Barnaboken är mild jämfört med den Anna Wahlgren som växt fram under åren och genom hemsidan.
Jag hoppas detta är slutet för henne som "barnexpert". Ingen vettig människa kan väl lyssna på en barnmisshandlare när det gäller de egna barnen?
Men folk kan ju ändra sig? Bevisligen..
Wahlgrens anhängare kommer inte sluta förespråka men som lilla my skriver, kanske kan det få osäkra nyblivna föräldrar att inte ta till hennes metod
Tummen upp för hennes dotter, helt rätt gjort!