ADHD och ätstörning?
Hur är det angående ätstörningar och ADHD?? nån som vet hur relationen däremellan är?? Jag har länge haft ett jobbigt förhållande till mat, lite bulimi tendenser. Min dotter 7 år hetsäter (hon har troligen också ADHD) och min syster har haft anorexia och min pappa har alltid också varit viktberoende så att säga och tränat överdrivet osv.
Jag klarar inte att stoppa fingrarna i halsen och framkalla kräkningar så jag brukar svälta mig och ägna mig åt överdriven motionering istället. Jag försöker svälta och mår dåligt för jag ätit men så blir jag hungrig och klarar det inte längre... så jag äter massor istället och sen samma sak igen.
Sen är ju grejen att jag har dålig motivation att hålla igång träningen nån längre tid på egen hand, så det händer liksom inget med vikten nästan. Jag mår bara dåligt hela tiden, känner mig tjock fast folk säger att jag är smal och jämför mig KONSTANT med andra, kan se en mullig tjej som ser jättebra ut och så tänker jag att ahmen jag ser faktiskt ok ut sen ser jag en smal tjej och så känner jag neej jag är fan för feeet o så håller det på en ständig jämförelse.