Pompdeluxeliknande barnkläder?
Hej
Är det någon som känner till något klädmärke som är i samma stil som Pompdeluxe? Jag älskar deras barnkläder men nu är allt utsålt och det är stängt för säsongen :(.
Hej
Är det någon som känner till något klädmärke som är i samma stil som Pompdeluxe? Jag älskar deras barnkläder men nu är allt utsålt och det är stängt för säsongen :(.
Ingen? Det är fluffiga och luftiga kläder i milda färger. Det är inte så mycket att se My men lite reklambilder finns väl. Det är kläder till en flicka jag är intresserad av främst.
www.pompdelux.se
Nu inte My! iPhone ...
hopp!
Helt ärligt såg de ju ut som vilka H
Äh jävla iPhone.
Såg ut som vilka HM-kläder som helst tycker jag.. Så sväng in på närmaste köpcentrum.
Det gör de inte egentligen men tyvärr kan man inte se hela utbudet nu.
Fast jag tror att du lätt skulle kunna plocka ihop en liknande kollektion om du gick ut och handlade i butikerna. Finns ju smått & gott i alla butiker.
Fast jag kan nog inte hålla med dig Lajkie - dessa kläderna är fina och sen är de så otroligt lättmatchande med varandra (japp jag är ett matchningsfreak - och exakt samma färger mm får man inte tag på om man går och handlar lite här och där..)..
Tyvärr trådskaparen så har jag inga tips till dig var du kan hitta liknande kläder .. Mina barns garderober består av massa set från olika märken (mest POP och Meandi om jag ska vara ärlig..) men håller med dig om att dessa kläderna är superfina.. Hade dock gärna sett lite mer färg på några av kläderna men eftersom jag blandar upp de med även andra "färgglada märken" så tycker jag superbra om kläderna (dock ska tilläggas att de har de olika märkena på olika dagar - då jag som det står uppe är ett matchningsfreak :-P)..
Jag har inga tips men HM och Pomp de lux har väldigt lite gemensamt. Jag hittar i princip inga kläder till dottern på HM bl.a. för att det dräller av Hello Kitty där och det sätter jag inte på dottern (hon har ännu inte uppptäckt Hello Kitty).Själv längtar jag till vår/sommar kollektionen. Hopppas att jag hittar fina saker till min tjej igen.