måste man ha läckageskydd under diskmaskin?
för det har inte jag, den får inte plats under, och jag har inte råd att köpa en till. måste man verkligen ha det? och har ALLA det?
för det har inte jag, den får inte plats under, och jag har inte råd att köpa en till. måste man verkligen ha det? och har ALLA det?
Annars täcker inte försäkringen vattenskador som uppkommer. Så köp ett underlägg är mitt tips. Det finns lite olika att välja på, så det kanske finns ett som passar ditt kök också?
Anlednngen att man har det är ju för att slippa vattenskador. Vill du hellre byta ut hela golvet så är väl det upp till dig.
men om man är hemma oftast, om man går ut så stänger man av vattnet, man drar ut diskmaskin 1-2 ggr per månad och kollar hur det ser ut bakom?
Måste och måste - det kan bli en väldigt dyr historia om du inte har det. Du kan ju skaffa ett "vatten-larm" iaf? Det tjuter när/om det rinner vatten bakom diskmaskinen. Jag har både plastskyddet och vattenlarm.
För att försäkringen ska täcka ev vattenskador - ja.
Om du inte har råd att köpa ett underlägg har du defenitivt INTE råd att låta bli. Spara eller låna pengar till ett och köp det.
hur kan den inte få plats???
tycker det är en billig åtgärd att ha om det skulle skita sig ngn gång