• smalltownmom

Vet inte om jag älskar honom längre=(

Gift två barnsmor....vi har varit med om mycket i denna familj(bla cancer,dödsfall mm)
    Jag vill mer än gärna ha ett barn till men kommer förmodligen inte hända då mannen jag lever med ej kan få fler..
    jag vet inte vad jag vill vad jag gör...mestadels är jag ledsen stressad och ja... 

• Svar på tråden Vet inte om jag älskar honom längre=(
  • Mandy1981

men det finns ju fler sätt att få barn på, om det är det enda det hänger på

• smalltownmom

Inte det enda det hänger på...givetvis.
    men en stor del hänger på det...jag vet finns ju allt från privata sperma donationer till adoptioner mm...
    Helt ok för mig skulle mer än gärna tänka mig adoptera...ännu hellre kanske med sperma don..men inget för honom skulle inte kännas som hans..DETTA är då hans ord:/

• Mandy1981

ja, då förstår jag problemet, när en kvinna önskar sig ett barn är så många hormoner inblandade att det kan kännas outhärdlig, till och med att man funderar lämna bara för att få önskan uppfylld, skulle tänka likadan som du, har inget råd till dig men sänder dig ett styrkekram, hoppas det löser sig för er, kanske han ändrar sig

• smalltownmom

Tack skönt att andra kan förstå..ja helt ärligt känns det som om jag kommer gå i bitar:(
    Kramen behövs..tack

ja vem vet om han ändrar sig från första början ville han ju inte ha barn alls så.. 

Svar på tråden Vet inte om jag älskar honom längre=(