• hög gravid

Några ensamstående i Göteborg eller Partille område??

Hej alla starka mammor/pappor som har tagit ert ansvar och gör allt för ert/era barn! Var stolta och känn er som STOR vinnare! :)))
    Jag har blivit ensamstående med min prins då hans far lämnade oss när jag var i sjunde månaden. Nu är min prins 4 månader och vägen hit har varit otrolig svår, men nu känns det lite bättre och vi tar en dag i taget... vi är nyinflyttad i Partille och jag undrar om det finns andra ensamstående mammor eller pappor som vill växla några ord, eller hitta på något och kämpa vidare och övervinna vardagens svårigheter. Om det går enligt planer kommer jag inom kort med hjälp av BVC sjuksköterskor att försöka starta en "grupp" för att då och då hitta på olika aktiviteter tillsammans med andra föräldrar. Jag tycker att utöver kontakten med sitt/sina barn behöver alla vuxen kontakt för att kunna ha utbyte av kunskap och erfarenheter...det finns säkert många som känner sig ensamma och då jag själv har upplevt det vill jag kunna på så sätt hjälpa andra att hitta styrka! Så hör gärna av er här på forumet till att börja med... ha det fantastisk bra och var stolta! Förlorare är de som har lämnat sina barn inte Ni som tar ansvar

• Svar på tråden Några ensamstående i Göteborg eller Partille område??
  • Jasådu

Hej! Grattis till attt ha fått ordning på en svår tillvaro Jag känner till två andra trådar (finns säkert måånga mer) som handlar just om ensamma föräldrar i Gbg med omnejd, där träffar efterfrågas - kanske att det primärt är gravida som skall få i Feb. Tror att det var under Gravid/ensam gravid:
    www.familjeliv.se/Forum-2-116/m60464146.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-116/m62031359.html

Jag har föreslagit en träff och inväntar en del svar, du är varmt välkommen att hänga på om du vill    

Svar på tråden Några ensamstående i Göteborg eller Partille område??