Vad har ni ner till på bebisar med jacka?
Har fått många jackor i presenter till lilltjejen. Men vad har man nertill? Tjejen har storlek 55-62 någonstans. Finns det termobyxor eller hur gör ni?
Har fått många jackor i presenter till lilltjejen. Men vad har man nertill? Tjejen har storlek 55-62 någonstans. Finns det termobyxor eller hur gör ni?
Väldigt opraktiskt med en jacka till en sån liten.... jag hade bara overall till mina små....jackorna åker upp i ryggen och över magen när man lyfter babyn..
Sälj dem på Tradera eller Blocket..?
Jag håller med ovanstående. Väldigt opraktiskt med jacka till en bebis.
Vi hade jacka till sonen först runt 7 månader när han kunde sitta, för då satt han i vagnen med jacka upptill och mjukisbyxor nertill, nedstoppad i åkpåse.
Jag tycker nog att en rejäl fleecetröja eller jacka kan vara riktigt bra även till bebisar om det inte är så kallt. Om man är ute med vagnen så är de juoftast ändå rejält nesdstoppade i åkpåse e d och så är det ju bara överkroppen som sticker upp.
Kanonbra med jacka när de ska åka bil och det inte är superduperkallt. Komplettera med en filt. Räcker dock med en i varje storlek så be att få byta några av dem till något annat.
jag har åkpåse både i vagnen och bilstolen, så min 5månaders tjej har ofta jacka på sig - men jag har inget mer utöver "innekläderna" på hennes ben