Du är 165 cm lång och väger 50 kg.
Vad är dina mått? Hur tränad är du?
Tacksam för svar!
Vad är dina mått? Hur tränad är du?
Tacksam för svar!
jag är 1,67 visserligen och väger 51 kg, vill du ända veta några mått? vilka i såfall..
jag rider 3-4 hästar om dagen och en gång i veckan går jag på yoga i varje fall. sen jagar jag ett litet barn hela dagarna =)
Hoho, ja så såg jag ut när jag var 18, och hade då de "berömda" måtten 90-60-90.
Numera finns kurvorna kvar men med större volym.
Jag vägde så mycket tidigare. Då var jag inte alls vältränad, bara mager.
Nu springer jag ca 3 mil i veckan + promenader och väger 55. Nu är jag mycket vältränad och helt lagom
är 166-167 och väger kring 52kg.
Med mått menar du byst, midja, lår då eller?
Är 168 och väger 48 kg. Midja 56, bröst 82, rumpa 85. Lår 51. Gymmar och har magrutor samt synliga om än små muskler. Har en fettprocent på 13.5%. Är nöjd med min kropp, men vill gärna tona den lite till.
Nu är jag visserligen 167 (eller ja, 166,7..) och väger 50 (50,2 sist jag vägde mig). Jag vet tyvärr bara att mina midja är 60 cm. Kan nog kolla upp måtten lite senare :)
Jag är 167 cm och väger 50 kg. Måtten har jag ingen aning om. Magen är platt och fin iaf .
Träna? Nej, det gör jag inte. Äter vad jag vill när jag vill. Lagar nästan all mat själv (inga fiskpinnar eller färdiga köttbullar här inte). Är över 30 år och har 3 barn. Har turen att vara naturligt smal vilket alla är på min pappas sida.
Det gör inget om det är några cm eller kg mer/mindre.
Jag är mest nyfiken på stuss och lår. :)