Vad är normen för möbelbidrag?
Hej.
En fråga till er som sökt, eller som kanske jobbar inom ekonomiskt bistånd?
Jag ska söka om en barnsäng och en säng till mig. Vad är normen för dessa?
Jag vet att söker man till soffa brukar man få runt 2000 kr.. Vad ligger priset för en säng till sitt barn?
Ska söka nu nästa vecka och är lite nyfiken vad jag kan förvänta mig och om det är mycke skillnad från kommun till kommun och om det är så att man har hittat en säng och lägger upp ett kostnadsförslag att de gillas?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-08 16:06
Imorgon lämnar jag in ansökan, har fått tag i en fin säng till sonen som jag vill köpa i veckan. Hur lång kan de ta innan dom fattar ett beslut?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-10 16:33
Besviken på folk här på fl som anmält sönder tråden. Nu kan jag inte svara i tråden mer eftersom jag inte kan vara anonym, så antar att dom som anmält MINA inlägg inte är intresserade av att veta hur det går utan var endast intresserade av att sabotera tråden. Tack, fint gjort. *suck*
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 10:46
Soc har varit här. Jag blev beviljad. Grattis till mig, lång näsa åt er som tycker fattiga ska sova i sunk. Tur de finns några vettiga människor, och min platt-tv var inget dom stördes av. hihi. :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 18:36
Fick beviljat 2200kr, som ska räcka till sängar åt oss, Jag är nöjd. Plus att handläggaren sagt att jag fått för lite bidrag för lillen så skulle tydligen få lite mer i slutet på månaden.