• Jose

Bugaboo Donkey i bilen?

Hej alla ni som har Donkien!

Jag kollade precis på en instruktionsvideo med Bugaboo Donkey och tyckte att vagnen tog upp hela deras bagage. Stämmer det? För i så fall är den ju rätt opraktisk när man ska iväg och resa med bil.

Hur gör ni??

(Bilarna i videon var kombi)

• Svar på tråden Bugaboo Donkey i bilen?
  • Jose

Tack snälla snälla du!!

Jag har en fråga till då:) Kan man ta bort hjulen så man KAN få in mer i bilen och samtidigt ha vagnen där? För som det ser ut i Er bil får man ju inte in en massa mer. Och ibland ska man resa långt, och det kräver ju sin packning med flera småbarn och två föräldrar.

• spigg

Haha, ser du inte mängden av skrot och prylar som ligger bakom vagnen och under sittdelarna? Det får plats en massa grejer runt vagnen! Hm. Jag ska försöka se om jag någon gång kan ta en ny bild med bakluckan tömd, men min man älskar tyvärr att förvara grejer där.

Men ja, man kan ta bort hjulen och det är väldigt enkelt att göra. 

Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • spigg

Eller ja, massor och massor, men nu har vi ju bara slängt in vagnen. Ska vi åka långt och få med oss packning hade vi ju packat bagageluckan bättre, var väl ungefär vad jag ville få sagt!

Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Jose

Hahaha nej det missade jag. Såg den blåa påsen, tänkte att det var en liten minipackning.

Vilken himla bra blogg du har. Tack för att du tog dig tid att svara:)

• spigg
    Jose skrev 2012-01-08 17:48:45 följande:
    Hahaha nej det missade jag. Såg den blåa påsen, tänkte att det var en liten minipackning.

Vilken himla bra blogg du har. Tack för att du tog dig tid att svara:)
    Tack så mycket! :)
  • Jose

Jag har hört efter lite om bugaboo och en kompis till mig som ägt sex stycken  har fått reklamera alla minst en gång.
    Har du haft problem tidigare med någon Bugaboo?

Blev väldigt osäker eftersom det handla om mycket pengar, den andra (Basson Duo) vi kollat på kostar minst 10 000 :- mindre och det är ju en hel del. Däremot verkar det som att bromsar börjar krångla på den efter ett tag och att ryggstödet slutar fästa, alltså åker ner när barnen lutar sig mot de.

• spigg
    Jose skrev 2012-01-08 23:45:36 följande:
    Jag har hört efter lite om bugaboo och en kompis till mig som ägt sex stycken  har fått reklamera alla minst en gång.
    Har du haft problem tidigare med någon Bugaboo?

Blev väldigt osäker eftersom det handla om mycket pengar, den andra (Basson Duo) vi kollat på kostar minst 10 000 :- mindre och det är ju en hel del. Däremot verkar det som att bromsar börjar krångla på den efter ett tag och att ryggstödet slutar fästa, alltså åker ner när barnen lutar sig mot de.
    Jag har ägt två Cameleon, två Bee och nu en Donkey. Den enda vagn jag haft problem med är Donkeyn, men det var det vanliga felet med skarpmärken på insidan av chassit pga att nitarna i sittdelsramen sticker ute lite för mycket. Fick ett nytt chassi direkt. Så det gick smidigt.
Svar på tråden Bugaboo Donkey i bilen?