• Anonym (pinsamt)

inatt hade jag sex med min date, men det gick inte för han!!

Har träffat en kille under en 2 månader och igår så ick vi ut ¨åt, drack vin sen hamna vi hos honom, det ena ledde till det andra. Och vi hade sex för första gången! Ja hade jätte skönt o allt, kände mig trygg och han ville verklien göra det bra för mig. Men han kunde inte får utlösning!!!

Jag känner mig misslyckad, Vi hade sex flera omgångar men det gick inte för han. Han sa att det var alkoholen men  ja kan inte hj'lpa att det är mig det är fel på!!....

Flera som  varit om samma sak, hur ska jag förhålla mig till detta????
    Ja vet att han är kär i mig o allt, men shiit så misslyckad jag känner mig, är de fel på mig`??:/

Är allt kört nu? SNälla råd hjälp!! 

• Svar på tråden inatt hade jag sex med min date, men det gick inte för han!!
  • Anonym

Om du vet att han är kär i dig är de nog ingen faraGlad

Många killar har svårt att komma när dom är alkohol påverkade.  Hade en KK som kunde hålla på i timmar tills jag fick avbryta, får ju skavsår tillslutTungan ute

Har ni sovit tillsammans?   Om ni fortfarande är kvar under samma tak kan du ju smyga ner, försöka sova lite å ha mysigt morgonsex när han vaknar istället.

• Anonym (Lea)

Ta, det lugnt. Det är inget fel på dig. Kanske var det alkoholen eller också var han nervös eftersom det var första gången ni hade sex med varandra. Första gången jag och min kille gick i säng med varandra fick inte han heller orgasm. Jag kände mig också lite misslyckad efteråt precis som du men vi pratade om det och det visade sig att han hade haft svårt att koppla av och ge sig hän eftersom det var första gången bara. Det gick mycket bättre redan andra gången och vi är lyckligt gifta 5 år senare så det ordnar sig ska du se

• Anonym

Inget fel på varken dig eller daten. Sånt händer, gör inte så stor sak av det så ska du se att det blir annorlunda nästa gång. Kan ha varit alkoholen (min sambo kan hålla på i evigheter utan att komma när han har druckit) eller så var han lite ovan vid situationen. Första gången med en ny person mellan lakanen kan självklart kännas lite nervöst och ju mer man vill desto svårare blir det. Tror vi tjejer ibland tar för givet att det ska gå så himla lätt för männen, vilket sätter press på dem att det ska göra det och det är inte alltid så självklart att det ska gå av bara farten. Oavsett kan jag garantera att det inte är ditt "fel".

• Anonym

det är nog inget du behöver oroa dig för.. kan vara alkoholen sådant händer ju rätt mångs att den reagerar så då.. min sambo var i början nervös och hade svårare att hålla erektion.. men nu är han hårdare än någonsin.

• Anonym (tjej)

För mig har det blivit så varje gång jag haft sex för första gången med ny kille, att han inte kommer. Men andra eller tredje gången går det bra och sedan är det inga problem. Tror det har varit mycket nervositet för dem, flera har varit oskulder också, så.

• isadora81

Hur gamla är ni? Jag har dejtat en hel del nu på senare åren och då har tre av mina dejter inte kunnat komma när vi har haft sex. Jag blev jätteförvånad när det hände första gången, men sen började jag inse att killar som inte längre är 18 kan ha detta problem. (Jag är 31). Nu har jag träffat en underbar kille. Han kom inte de första fem gångerna och även efter det tog det lång tid innan han kom och ofta behövde han onanera sista biten för att komma. Jag antar att han spände sig eller var nervös. Nu kommer han oftast ganska fort och det går hur fort som helst. Undantag är om han har druckit alkohol. Då kan det inte gå för honom. Såg att din dejt skyllde på det. Det är antagligen sant för honom också. Försök att inte ta det personligt. Prata inte om det alls så ska du se att det går över.

• Krafs

Typiskt tjejer att sätta sig själva i offer-rollen direkt.. :S

Att han inte fick orgasm handlar inte om dig. Det är nog rätt mycket som inte handlar om dig, däribland att han ej fick orgasm.

Mest troligt var han för nervös eller full, alternativt en kombination. 

• Anonym (min med)

Jag och min nya kille är båda 40 år. Han kan inte heller få orgasm när han har druckit. Någon gång kan det gå men då har han bara druckit max 2-3 öl.

Första gången vi hade sex sa han; Ja just det, glömde säga, när jag har druckit kan jag inte komma.. tyckte gott han kunde kläckt ur sig det 4 timmar innan hahahaha. Fast skönt var det

Han kommer inte alltid när han är nykter heller, men säger själv att han inte bryr sig, han vet ju att hans tur kommer så att säga.  För honom är det min njutning som är viktigast, han känner sig manlig och mäktig typ när han får mig att komma om och om igen. Vet dock hur du känner det, känner mig som slappaste kvinnan i världen ibland...

• munterlitensak

Han var nervös, han hade druckit alkohol, han var trött.

Varför skulle det vara något fel på dig? Då skulle han låtit bli att träffa dig från första början. 

Svar på tråden inatt hade jag sex med min date, men det gick inte för han!!