Dominant man i sängen även i vardagen?
Vad är er erfarenhet av män som är sexuellt dominanta i sängen. Är de ofta även dominanta i vardagen, på jobb etc?
Vad är er erfarenhet av män som är sexuellt dominanta i sängen. Är de ofta även dominanta i vardagen, på jobb etc?
Nej.
Finns inget likhetstecken där emellan, nej.
Nej det gäller inte för vare sig dominanta eller undergivna. Det gäller inte heller att de är tvärtom mot sin sexuella läggning i vardagen.
Vill man ha en man som är dominant i sängen ska man inte nödvändigtvis ragga på alfahannen.
Är det gärna i sängen men absolut inte i övrigt. Jag är väldigt mjuk som person. Så i sängen är det "spel" för mig, en roll jag tycker om och är upphetsande OM den jag är med tycker det.
Sen finns det dom säkert som är det som personer, och därför också i sängen.
Jag var ihop med en dominant man under en längre tid.
Välidgt dominant ända ut i fingerspetsarna dygnet runt. Men en alldeles underbar man med oerhört mycket kärlek o omtanke om alla!
Men en gång militär alltid militär *saknar honom som faen ibland, men gläds åt hans fru som har fått det bästa*
Det där är ju så olika.. varje människa är unik, det gäller även dominanta Jag är väldigt undergiven sexuellt.. men på jobbet, bland vänner är jag nog lite bossig
Jag tycker också att det är väldigt sexigt, och är kul. Sex måste vara roligt och ha lite extra med sig. Man är ju två som njuter och möjligheterna är oändliga.
Jag är filosof, uppskattar och skriver poesi. Tänker och reflekterar mycket, försöker ofta utmana mig själv efter dom världen jag tror på osv. I min värld är det otänkbart att sätta mig över den jag är tillsammans med, vara "överlägsen" i en relation. Jag vill ha själslig jämställdhet med väldigt mycket utrymme för den man är med att vara och göra som hon vill. Jag vill inte äga, kontrollera eller bestämma.
Men i sängen är det kul, och skönt. Om den man är med tänder på det. Men det är mycket få som inte verkar göra det. Då är det ta i håret, kyssas, trycka ner på knä. Kasta upp i sängen, ta för sig. Kalla henne för sexiga slyna, och tar en hand över hennes hals medans man för in den. Så byta, stanna upp. Ta henne och ge henne en fin lätt kyss på halsen, nosa kring hennes öra. Smeka henne med handen, ta lätt i hennes hår.
Sen vända och fånga ett fast grepp igen, se på henne, låta henne se hur du åtrår och tänder på henne, älskar att ta henne....Sen kanske t.om spotta henne i ansiktet och berätta hur mycket sexigare hon är när sminket rinner om henne. Sen dra henne ur sängen och ner på knä igen. Så man med ögonen i hennes och en fast hand kan ta hennes mun och avsluta med komma över henne.
Typ i kring
men som sagt, människor som är dominanta som individer och sätter sig över andra ska man akta sig för i alla sammanhang...
Min man är dominant på samma sätt i sängen och i resten av livet. Han är generös och omtänksam, men han ska ha det på sitt sätt. Blir avtänd om jag tar intiativ eller säger nej.
Jag har underbar sex med honom även om jag önskar att han hade varit lite mera lekfull... Men i sängen får han styra mer än i resten av livet, där bråkar vi ganska mycket just därför!