• Larsan

Ditt första barn var en...

I min släkt så har majoriteten av oss fått pojkar först, likaså mitt första barn.
    Var ditt första barn en pojke eller flicka? 

12-barnspappa
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ditt första barn var en...
  • Momalicious

Pojke :)
    På min sida av släkten har alla fått flickor först så långt tillbaka jag vet.
    På sambons sida har de flesta fått pojkar först.

• MammaOchGravid

Flicka.. min mamma och mina syskon har fått flicka först, likaså mormor, men mostrar och morbröder har fått pojkar först.. Kusinerna majoritet flicka..

• Blondina

Flicka först, nu pojke. På min sida är det nog pojke först, men på makens sida är det nog tjej först, tror jag..........

Så underbar o älskad 100110 * Oplanerad men oj så välkommen BF 120310
  • mia83

Mitt första var en flicka. Men jag ahde dock gjort två aborter innan henne, så jag vet inte om nån av dom hade blivit pojke om h*n hade fått finnas..

• Svanflikkan85

I min släkt dominerar pojkarna med I alla leden.
    Min första var en pojke. Min andra med , väntar min 3e och är säker på att vi får en till pojke =)

• Svanflikkan85

kan tillägga att de är flest män i mannens släkt med =)

• Myran 08

Pojke. 

På  min mans sida så har det varit flicka på kusinerna (vi fick första pojken). Min svärmor fick en son först. Hur det är med svärmors mor har jag inte riktigt koll på.

På min sida. Första barnet. Min mamma fick flicka (mig), mormor fick 4 söner och 2 flickor (son först). Sedan vet jag inge mer bakåt. 

• annca

Tjej först, sen pojke.
    Precis likadant för makens syster...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Ditt första barn var en...