• Sammie

Hur var det med John Lennon och Yoko Ono??????

Är det någon som har någon klämm på John Lennon och Yoko Onos liv? Hade de bara ett barn tillsammans (Sean)? Har fått för mig att de hade adoptivbarn eller nått sånt, att John hade nått förhållande med deras adopterade barn. Eller hade Yoko en dotter sen tidigare som John hade ett förhållande med? Är det någon som vet? Eller har jag fått allt om bakfoten?

• Svar på tråden Hur var det med John Lennon och Yoko Ono??????
  • Sandreli

Undrar om du inte tänker på Woody Allen som inledde ett förhållande med sitt adoptivbarn. Han var gift med Mia Farrow...

• Sammie

Åh Woody Allen var det ju!!!!!!!! Fy f*n va tom i huvudet man kan vara
    Tack ska ni ha!!!!

• Karpet

John och Yoko har förövrigt två barn. Julian och Sean. Bara en parantes.

Woody Allen bedrog Mia Farrow med hennes adoptivdotter Soon-Yi. Idag är Woody och Soon-Yi gifta.

• saelma

nej, John har ett barn med Yoko (minns inte om det är Sean eller Julian) och ett barn med sin första fru Cynthia.

Sen är jag inte helt säker med tror att Yoko hade en dotter innan de träffades. Såg en dokumentär om John och Yoko för något år sedan..

• Sammie

Ja, Julian fick han väll med sin första fru? Men hon hölls undan av PR-skäl på den tiden. Han hade väll ingen kontakt med Julian heller??

• siamesen

Han hade Julian med Cynthia, Sean med Yoko men Yoko hade en dotter med sin första man....

hursomhaver sa hade JL en lost weeekend da han hade ihop det med ännu en japanska..dock inte Yokos dotter...kanske är det du tänkler pa?

• siamesen

May Pang hette hon förresten.

Svar på tråden Hur var det med John Lennon och Yoko Ono??????